Gravatar

#8571 fubar 10 år siden

# 69 havde der nu været tale om et enkeltstående tilfælde, men når du der er tredje gang han gør, så forstår jeg godt folk hisser sig op.

edit: 70 kom lidt før mig. Jeg mener dog måske et halvt år vil være i overkanten.
Gravatar

#8572 Åkepool 10 år siden

Whispering Horse (8570) skrev:
men ligeså meget det at det er tredje gang han nu gør det

Men hvad så med en type som Pepe? Når han laver en forseelse, er det jo 25. gang han gør det, så hvordan skal han så straffes?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8573 dyg 10 år siden

Men det er jo lige meget, for han sparker og slår kun, det må man jo forvente på en fodboldbane!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8574 Åkepool 10 år siden

He he.
Gravatar

#8575 dyg 10 år siden

Jeg så en jurist i tv i aftes, der udtalte at Suarez burde have haft 60-90 dages fængsel for sine bid. Uden at kommentere på f.eks. Alex Song, der hamrer albuen i ryggen på en Kroat, som i mine øjne er noget værre end det lort Suarez løber rundt og laver.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8576 Åkepool 10 år siden

dyg (8575) skrev:
Jeg så en jurist i tv i aftes, der udtalte at Suarez burde have haft 60-90 dages fængsel for sine bid

Hold da op, det er da helt væk. Han har mere brug for psykologhjælp og ja, hvad skal alle de andres forseelser så give i spjældet?
Gravatar

#8577 Pécuchet 10 år siden

Er Slaget om Santiago fortsat højdepunktet i usympatisk, græsende til psykopatisk, fodbold?

Der burde have været Roser.
Gravatar

#8578 Pécuchet 10 år siden

Øv!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#8579 Kruse 10 år siden

De spiller godt nok noget forrygende fodbold, Colombia. Især Rodriguez og Cuadrado er en fryd for øjet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8580 Kruse 10 år siden

Puha....Mikkel Beck får mig til at savne kommentatorer som Faxe og Toft. Hold op hvor er han ringe.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: