Uden helt at turde forholde mig til, hvad der har været retfærdigt, da jeg indrømmet ikke har set nok, så har jeg indtryk af at meget få trænere (mm) ikke brokker sig over at deres hold er blevet snydt, mere end de blot kan anerkende at de mødte en bedre modstander på dagen. Er det min opfattelse der er forkert, når jeg synes det klynkes lidt rigeligt?
Få ham nu langt væk fra Liverpool (som jeg også plæderede for ved Ivanovic-skandalen). Det kan godt være, at Barcelona åbenbart har valgt at skide højt og helligt på fordums tiders erklærede mål omkring godt image og så videre, men det må Liverpool bare ikke. Der MÅ ikke være plads til en spiller af den art i truppen.
Ja, vi var tæt ved at få et mesterskab, mestendels grundlagt af hans super-sæson, og et mesterskab vil virke længere væk uden ham. Men det må bare ikke være en undskyldning. Heldigvis virker det til, at Rodgers (eller andre i den sportslige ledelse) er ved at indse just det samme.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis det var et spørgsmål om at udløse en frikøbsklausul, så ville der jo ikke være nogen forhandlinger - det er jo essensen af en frikøbsklausul, at det er et beløb, man SKAL sige ja til. Så det ligger lige for at konstatere, at Barcelonas bud er under frikøbsklausulen. Og jeg tror ærlig talt ikke, at Liverpool ville have brugt ét sekund på at forhandle bud under frikøbsklausulen, hvis ikke Suarez havde.... Bidt fra sig igen. At de indvilliger i at forhandle er for mig et tegn på, at de vil af med Suarez - selvfølgelig skal der da stadig kvæles enhver krone ud af handelen som muligt - det er jo stadig en forretning.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja, der har været rygter om Barca i et stykke tid - og længe inden det var der vedvarende rygter om Real Madrid i lang tid.
Men forhandlingerne gik først i gang for fem dage siden. Sjovt nok dagen efter, at Suarez udsendte sin officielle undskyldning.
Det er nu også den gængse opfattelse blandt langt de fleste engelske journalister - også den med stort indblik i Liverpool - at Liverpool indtil Chiellini-episoden holdt hårdtnakket fast i frikøbsklausulen, men at de havde talt med Barca-folk om en eventuel aftale til et lidt mindre beløb, hvor Sanchez til gengæld var en del af handlen. Men hvis ikke det skulle ske, ville de have fuld frikøbsklausul. Det er de nu gået væk fra, fordi de gerne vil have ham væk. Men som sagt, selvfølgelig går de stadig efter hver en krone muligt.
#8581 dyg 10 år siden
#8582 T. Nielsen 10 år siden
#8583 Ispep 10 år siden
#8584 Åkepool 10 år siden
Barcelona siges også at ville betale de ca £75 mill. som Liverpool vil have, nu når Sanchez tilsyneladende ikke gider Liverpool.
http://www.bbc.com/sport/0/football/28112887
#8585 HonoDelLoce 10 år siden
Få ham nu langt væk fra Liverpool (som jeg også plæderede for ved Ivanovic-skandalen). Det kan godt være, at Barcelona åbenbart har valgt at skide højt og helligt på fordums tiders erklærede mål omkring godt image og så videre, men det må Liverpool bare ikke. Der MÅ ikke være plads til en spiller af den art i truppen.
Ja, vi var tæt ved at få et mesterskab, mestendels grundlagt af hans super-sæson, og et mesterskab vil virke længere væk uden ham. Men det må bare ikke være en undskyldning. Heldigvis virker det til, at Rodgers (eller andre i den sportslige ledelse) er ved at indse just det samme.
#8586 Ispep 10 år siden
#8587 HonoDelLoce 10 år siden
#8588 Ispep 10 år siden
#8589 HonoDelLoce 10 år siden
Men forhandlingerne gik først i gang for fem dage siden. Sjovt nok dagen efter, at Suarez udsendte sin officielle undskyldning.
Det er nu også den gængse opfattelse blandt langt de fleste engelske journalister - også den med stort indblik i Liverpool - at Liverpool indtil Chiellini-episoden holdt hårdtnakket fast i frikøbsklausulen, men at de havde talt med Barca-folk om en eventuel aftale til et lidt mindre beløb, hvor Sanchez til gengæld var en del af handlen. Men hvis ikke det skulle ske, ville de have fuld frikøbsklausul. Det er de nu gået væk fra, fordi de gerne vil have ham væk. Men som sagt, selvfølgelig går de stadig efter hver en krone muligt.
#8590 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden