Gravatar

#8641 kennedy 9 år siden

tror ikke du 'magter' så meget lille mand
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8642 dyg 9 år siden

kennedy (8641) skrev:
tror ikke du 'magter' så meget lille mand


I så fald er vi mange "små mænd" herinde, for der er fandme ikke mange, der magter dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8643 Åkepool 9 år siden

Kruse (8634) skrev:
så jeg tror slet ikke at Liverpool har været inde i overvejelserne.


Ikke hos ham anyways.

Jeg tror nok at han har været inde i overvejelserne, hos Liverpool og især Barcelona ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8644 Kruse 9 år siden

Åkepool (8643) skrev:
Ikke hos ham anyways.

Jeg tror nok at han har været inde i overvejelserne, hos Liverpool og især Barcelona ;)


Præcis :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8645 Driver 9 år siden

Alexis valgte Arsenal på grund af London. Rodgers ville ikke udtale sig omkring det, hvis det ikke passede. Så ville Rodgers i stedet blot mane spørgsmålet til jorden og benægte al interesse, der var i Sanchez.

For mig er det fint at være gået glip af Sanchez, HVIS det betyder, vi får en anden og bedre spiller i stedet. Spørgsmålet er så om LFC kan hente navne ala Reus, Isco, Di Maria osv.

Men det er absolut en god signing for Arsenal...Modsat Debuchy.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8646 HonoDelLoce 9 år siden

Så guys!

Premier League begynder igen i næste weekend!

Det ligner (i hvert fald i mine øjne) en af de mest spændende sæsoner længe, med;

et United-hold, der har virket som et totalt forvandlet hold i de test-kampe, jeg har set - og man ved, at Van Gaal kan skaffe trofæer;
et City-hold, der har holdt fast på de bedste spillere og suppleret ganske fornuftigt (sådan noget er selvfølgelig altid til diskussion);
et Chelsea-hold, som selv Mourinho mener kan kæmpe med om titlen nu (han plejer ellers nok at tale sine chancer ned);
et Liverpool-hold, der har spillet dels ualmindeligt flot fodbold i pre-season, dels har savnet Suarez i de kynisme-hungrende situationer, men hvor Rodgers også selv siger, at der kommer mere nyt til offensiven (selvom venstreback-positionen stadig er meget tvivlsom...);
et Arsenal-hold, der defensive ser ekstremt sårbare ud, men til gengæld offensivt ser virkeligt skræmmende ud;
et Tottenham-hold, der ligeledes har set meget veloplagte og decideret sammenspillet ud i pre-season.

Personligt tror jeg, at vi "igen" ender med et Manchester-ræs med Chelsea som bobler. Men efter bare fem runder kan alt, hvad der har med sæson-forudsigelser, have ændret sig utroligt meget, og derfor er dette da også et forholdsvis gratis (og alligevel meget forsigtigt) gæt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: