Gravatar

#8631 HonoDelLoce 9 år siden

Jeg kan simpelthen ikke se, hvad hans undskyldning har med det jeg skriver at gøre? Eller hvordan Suarez ønsker om Barca i længere tid har noget med det at gøre ...

Og ja, selvfølgelig ville de beholde ham? Jeg siger, at de aldrig ville have lyttet til bud under frikøbsklausulen før denne her sag.. Og det ville de så sjovt nok pludselig godt efter sagen? Det er da om noget et tegn på, at de ikke er lige så faste på at ville beholde ham, som de var før... For hans værdi for Liverpool bliver jo ikke mindre af, at han har lavet det nummer (udover at han ikke må spille eller træne de næste måneder, selvfølgelig), og derved har de jo ikke noget forretningsmæssigt incitament til pludselig at forhandle beløb under frikøbsklausulen.

Som jeg har skrevet hele tiden - alle med indblik i fodboldverdenen er enige om, at Liverpool har afvist mange bud på Suarez (fra blandt andet Real og Barca), fordi de var under frikøbsklausulen. Få dage efter Chiellini-episoden går de pludselig med på at forhandle alligevel... Det skal man dælme da være naiv for at tro er en tilfældighed...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8632 Ispep 9 år siden

#31

Nu kan du/vi af gode grunde ikke vide med 100% garanti hvad der sker bag lukkede døre. Jeg fik klart indtryk af, at forhandlingerne om Suarez stod længe på og han selv ønskede et skifte. Samtidig tror jeg, at Liverpool "købte" hans undskyldning og egentlig ville beholde ham, hvorfor skulle de ikke dét?

HonoDelLoce (8631) skrev:
og derved har de jo ikke noget forretningsmæssigt incitament til pludselig at forhandle beløb under frikøbsklausulen.


Ja ja, vi kan tale om tilfældigheder, men alternativet er, at Suarez lyver og hans udtalelse dermed er falsk. Hvorfor skulle han lyve om, at Liverpool ønskede at beholde ham trods "episoden"? Han var da glad for klubben og vil formentlig ikke lyve om den slags ovenpå en offentlig undskyldning, som har gjort ham upopulær. Den tror jeg altså ikke helt på.
Gravatar

#8633 Åkepool 9 år siden

HonoDelLoce (8627) skrev:
hvis det er sådan, han har det. Så skal han da heller ikke det


Der kan vi ikke blive mere enige. Hvis man ikke vil Liverpool, så skal man sgu heller ikke, for det har vi ikke brug for.

Min irritation går bare på det, at han vælger Arsenal (sorry Kruse, jeg har jo intet imod Gunners normalt), fremfor Liverpool, hvilket jo er uforståeligt i min verden :)

Men det trøster mig, at jeg læste et sted, at det var fordi Arsenal er i London og der vil han hellere bo. Så det at han vælger klub efter shoppe og gå i byen muligheder, gør at han ikke er lige så interessant ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8634 Kruse 9 år siden

Åkepool (8633) skrev:
Men det trøster mig, at jeg læste et sted, at det var fordi Arsenal er i London og der vil han hellere bo. Så det at han vælger klub efter shoppe og gå i byen muligheder, gør at han ikke er lige så interessant ;)


Hvilket er et ubekræftet rygte. I øvrigt så er han kendt som en meget stille og rolig person udenfor banen, så det er nok nærmere hans kone der gerne vil have en storby at shoppe i ;)

Og selvfølgelig har byen nok også været med i overvejelserne, men hvad der til gengæld også har haft stor betydning(og bekræftet af Alexis selv) er Arsenals spillestil og Arsene Wenger. Sidstnævnte begrundelse passer også godt med historien om at et personligt møde med Wenger under VM var med til at overbevise ham, hvilket flere medier bragte før handlen blev officiel. Efter hvad jeg har læst, så var han indstillet på at tage til Juventus før dette, så jeg tror slet ikke at Liverpool har været inde i overvejelserne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8635 kennedy 9 år siden

Kruse (8634) skrev:
så jeg tror slet ikke at Liverpool har været inde i overvejelserne.




.....så er du da den eneste der tror det.
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8636 Kruse 9 år siden

kennedy (8635) skrev:
.....så er du da den eneste der tror det.


Wow auch, der fik du mig....

Så lad mig omformulere. Jeg tror ikke at Liverpool har været inde i de sidste overvejelser, og at han var endt i Juventus, hvis ikke at Arsenal var kommet på banen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8637 kennedy 9 år siden

ok....du tror
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8638 Kruse 9 år siden

Jesus christ....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8639 kennedy 9 år siden

ja...hvad er der nu ?
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8640 Kruse 9 år siden

Jeg magter dig ikke mere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: