Gravatar

#11 pulse83 19 år siden

Uden at have set filmen...Keira Knightley er jo britisk?
Excuse me, Flo!
Gravatar

#12 Guts 19 år siden

Det er hun nemlig.
Så det er faktisk SÅDAN hun taler!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#13 PredatorX 19 år siden

Derfor kan hendes accent jo stadig godt være forceret. Skriv tilbage når du har set filmen... Eller nej lad være med det, spild af tid anyhow.

Gu er det da ej, ingen taler med en så overdreven accent. Den er så over-the-top annoying som noget kan være...

thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 pulse83 19 år siden

#13 Tak. Jeg skal nok selv vurdere om det er spild af tid at skrive tilbage. Men jeg skal ikke se filmen. Tony Scott er overvurderet. Han har ikke lavet en god film siden True Romance.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#15 PredatorX 19 år siden

Jeg hentød skam kun til at det var spild af tid at se filmen;-)
Jeg synes faktisk både Spy Game og Man on Fire er helt ok film. Dog ikke nær samme kvalitet af, hvad han tidligere har lavet.
Gravatar

#16 Outbound Sith 19 år siden

#15 "Hentød"? Det hedder vist "hentydede", men jeg må da indrømme, at "hentød" lyder temmeligt meget federe! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#17 PredatorX 19 år siden

Heheh ja man skal jo ikke være for god til at være en smule analfabetisk af og til.
Gravatar

#18 chronaden 19 år siden

lol, nu blir jeg sq nød til at se den :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#19 filmz-incubus 19 år siden

Det bliver en kold dag i helvede inden jeg gider se den...
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#20 filmz-yoshimura 19 år siden

#13 Jeg tror næppe heller, det er sådan, hun faktisk taler normalt, men der skal da nok være temmelig mange i den britiske overklasse, der taler som hende og tilmed langt værre. Men jeg må da indrømme, at jeg også studsede lidt over hendes udtale - den virkede mildest talt forceret.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: