Jeg har lige set Domino. Hold da kæft en gang bæ at diske op med. Det er jo ikke engang en film!? Det er bare én lang traler. Eller vent... en trailer ville indeholde længere scener end det man kan se i denne "film". Faktisk var der en ok historie gemt (fx kærligheds forholdet mellem Domino og Choco -eller hvad fanden han nu ellers hedder), men det skulle åbenbart hellere gå op i hat og briller. Mærkeligt at Tony Scott (som jeg ellers godt kan lide) har valgt at overdrive hans mtv/musik video stil så sindsygt. Hvad blev der af dialog og skuespil? Der er intet at hente her ihvertfald. Føj føj føj... Ja, og så har jeg ikke nævnt, en vis ung dames ufrivillige hysterisk morsomme engelske accent.
2 ud af 10 mulige. 2 givet da Tony Scott trods alt er en instruktør af en vis kaliber. Men han skal vist tage hans håndværk kraftigt til overvejelse.
Det er bestemt ikke nogen perfekt film, men jeg synes faktisk den er ret morsom på sin egen selvironiske facon. Særligt de to 90210-drenge er ret underholdende.
#1 PredatorX 19 år siden
2 ud af 10 mulige. 2 givet da Tony Scott trods alt er en instruktør af en vis kaliber. Men han skal vist tage hans håndværk kraftigt til overvejelse.
#2 filmz-Bruce 19 år siden
#3 Patriarch 19 år siden
#4 Bates 19 år siden
#5 Martindan 19 år siden
#6 frahm-2 19 år siden
#7 myggen 19 år siden
#8 Captain Vallo 19 år siden
Ja, det var også min tanke ...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#9 putandtake 19 år siden
#10 PredatorX 19 år siden
Fordi den er sååååå forceret og falsk, og derfor morsom.