Gravatar

#221 MMB 13 år siden

Ja, du har nok ret. :)
Hvor lang tid tog det for jer at sætte Wordpress op?
Gravatar

#222 Collateral 13 år siden

Foeller (221) skrev:
Ja, du har nok ret. :)

Bruger Blogspot. Det er meget mere skabelonsorienteret, men gider ikke bruge lang tid på at rode med set-up og halløj - og har heller ikke evnerne til det - men fokuserer i stedet på at få skrevet noget forhåbentligt interessant i nogle simple skabeloner.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#223 MMB 13 år siden

Men kan man lave dropdown menus med blogspot? Det er ret nødvendigt for mig. :)
Gravatar

#224 Collateral 13 år siden

Foeller (223) skrev:
Men kan man lave dropdown menus med blogspot? Det er ret nødvendigt for mig. :)

Pas. Skal slet ikke gøre mig klog på hvad der er godt og hvad der ikke er i den forbindelse. Men tror ikke man kan.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#225 Michael Andersen 13 år siden

Collateral (220) skrev:
Du kan jo bare reklamere for indlæggene i tråden her.

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg er blevet træt af den slags "klik her for at læse mit indlæg på et andet site". Jeg er begyndt at ignore trådene helt, selvom jeg læste dem før, og det ender det sikkert også med hvis denne tråd udvikler sig sådan.

Så, hr. Scorsese, bliv bare her :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#226 MMB 13 år siden

Problemet er bare, at det er superirriterende, at man skal skrive alle filmene ind igen, hvis man f.eks. gerne vil opdatere stillingen i Oscar-racet, når der egentlig ikke er sket verdens største ændring.
Det havde været meget lettere, hvis man let kunne navigere rundt mellem forskellige sider og bare redigere i sine indlæg for evigt.

Men jeg er nu egentlig ret enig med at henvise til andre sider hele tiden. Jeg synes også godt, det kan blive ret irriterende i længden og et eller andet sted ikke helt "fair" for Filmz.
Gravatar

#227 Collateral 13 år siden

Michael Andersen (225) skrev:
Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg er blevet træt af den slags "klik her for at læse mit indlæg på et andet site". Jeg er begyndt at ignore trådene helt, selvom jeg læste dem før, og det ender det sikkert også med hvis denne tråd udvikler sig sådan.

Jeg har spurgt pænt i min tråd om det generede nogen, og der fik jeg ingen tilbagemeldinger. I øvrigt kan man jo lægge indlægget op her, og derefter linke til det på bloggen, hvilket med tiden vil give overblik. Jeg benytter filmz rigtig meget, så kan ikke helt se hvad skade siden tager af at jeg til tider henviser til mine egne skriverier her og der.
Gravatar

#228 Michael Andersen 13 år siden

Collateral (227) skrev:
I øvrigt kan man jo lægge indlægget op her, og derefter linke til det på bloggen, hvilket med tiden vil give overblik.

Det er også en bedre måde at gøre det på, men kun et "nu har jeg skrevet noget på min blog i stedet for her"-link er jeg stoppet med at klikke på.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#229 Collateral 13 år siden

Michael Andersen (228) skrev:
Det er også en bedre måde at gøre det på, men kun et "nu har jeg skrevet noget på min blog i stedet for her"-link er jeg stoppet med at klikke på.

Det er fair nok. Men det kan nu ikke genere mig at folk linker. Diskussionen ender altid her på filmz anyway, og det er jo good for business ville jeg mene :)
Gravatar

#230 Neranders 13 år siden

Foeller (221) skrev:

Lige da jeg startede den kørte jeg den i en meget simpel blogstil og jeg tror kun det tog få minutter. Det "nye" design er noget jeg brugte et par dage på at rode med. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: