Gravatar

#271 Wangsgaard 12 år siden

Nej det skal jeg ikke og ved godt du ikke synes jeg udnytter min mulighed :) men i næste uge :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#272 MMB 12 år siden

Haha, nej nej. :)
Jeg var heller ikke selv inde at se Shutter Island på premieren, så det er forståeligt nok. :)
Men det kunne jo være, du skulle se den i dag! :)
Gravatar

#273 Wangsgaard 12 år siden

hehe ja. Tror jeg skal se den på mandag hvis jeg kan lokke andre med. Men har talt meget varmt om den så tror de er friske ellers tager jeg sgu bare alene ind og ser den :P

Gravatar

#274 MMB 12 år siden

Ja, jeg ved heller ikke, hvem jeg skal lokke med til den, da det er svært at finde en målgruppe, som den virkelig appelerer til - bortset fra filmfans og måske lidt ældre børn.
Gravatar

#275 MMB 12 år siden

Bedste musik (Best Original Score):
Der er garanteret en masse af jer derude, som ligesom mig elsker filmmusik. Her er mine bud på de film, som ligger til at blive nomineret i år:

1) Ludovic Bource (The Artist)
Her er tale om en stumfilm, der har taget alle med storm. Og når der nu er tale om en stumfilm, giver det sig selv, at musikken er afsindig vigtig. Ludovic Bource, der ellers er total ukendt, har da også taget alle med storm og er på nuværende tidspunkt topfavorit til prisen.

2) John Williams (War Horse)
Legenden John Williams er både ude med "War Horse" og Tintin i år. Hvilken en af de to, som har størst chance for en nominering er lidt svær at gennemskue, men umiddelbart kunne jeg forestille mig, at War Horse, som er en mere emotionel film, vil have en bedre chance end Tintins mere actionprægede score.

3) Trent Reznor & Atticus Ross (The Girl With the Dragon Tattoo)
De vandt prisen sidste år, og deres score til Finchers nyeste film har allerede fået positiv omtale. Spørgsmålet er bare, om deres score minder for meget om deres score til "The Social Network". Derudover så kræver det også bare et ekstra godt score at vinde to år i træk.

4) Alexandre Desplat (Extremely Loud and Incredibly Close)
Alexandre Desplat har hele 8 scores ude dette år, hvoraf "The Tree of Life", "The Ides of March", "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2" og selvfølgelig "Extremely Loud and Incredibly Close" alle har Oscar potentiale. Og hvis ikke Desplat får en nominering får denne film, så virker det sandsynligt, han får for en af de andre nævnte.

5) Howard Shore (Hugo)
Med et fantasifuldt score, som slet ikke minder om hans scores til de tre Ringenes Herre film, er Howard Shore igen med i Oscar-kapløbet. På nuværende tidspunkt ligger han nok lige på kanten til en nominering, men med den rette opbakning til "Hugo", er der gode chancer for en nominering.

Boblere:
6) Alberto Iglesias (Tinker Tailor Soldier Spy)
7) John Williams (The Adventures of Tintin)
8) Alexandre Desplat (The Ides of March)
9) Mychael Danna (Moneyball)
10) Dario Marianelli (Jane Eyre)
11) Thomas Newman (The Help)
12) Alexandre Desplat (The Tree of Life)
13) Thomas Newman (The Iron Lady)
Gravatar

#276 Collateral 12 år siden

En lidt laid back men alligevel positiv anmeldelse af "Hugo" (OG "The Muppets")
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#277 misuma 12 år siden

Foeller (260) skrev:
Her er The Hollywood Reporters fulde video af Actors Roundtable: http://www.hollywoodreporter.com/video/video-award...
Freaking hilarious btw.

Damn, Nolte er jo en gigant blandt de andre. Det er svært at få en fornemmelse af størrelse når man ser personen i film, men er overrasket over Noltes højde og øh...drøjde?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#278 MMB 12 år siden

Collateral (276) skrev:
En lidt laid back men alligevel positiv anmeldelse af "Hugo" (OG "The Muppets")

Hvem er det?
Gravatar

#279 Collateral 12 år siden

Foeller (278) skrev:
Hvem er det?

En anmelder ved navn Brad Jones.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#280 Wangsgaard 12 år siden

Så er dagen kommet hvor jeg skal se Hugo :D Anmeldelse følger tirsdag !

Skriv ny kommentar: