Også Matrix, også i slutningen af 99. Jeg købte kort tid efter en PS2, som blev brugt som afspiller. Har i dag 162 dvd'er og surround + projektor... så der er sket lidt! Muhahahahaha :D
#49: Jeg mener faktisk, at "Deep Blue Sea" var den anden dvd-film, jeg købte. Til ny-pris, hvorfor jeg efter maskinen + min første film var nødt til at vente med købet, til der atter kom SU ind på kontoen.
Ak, de gode gamle dage, hvor man ikke bare vadede ud og købte en ordentlig bunke skiver på samme tid til et eller andet vanvittigt tilbud, men alle film derimod var deres vægt værd i guld. Selvfølgelig er det fedt, at tingene er blevet billigere... men der var nu alligevel et eller andet over nøje at skulle udse sig sine film - for der kunne nemt gå en måned, før der var råd til det, man valgte fra.
Nå, det var et lille sidespring... :-/
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Men nu har man jo så en fordel i de billige DVD'ere, nemlig at man kan tillade sig at tage nogle chancer og købe en film, som man ikke har set, og måske kun har hørt en smule om. :)
#56: Det er klart, og jeg er da vældig glad for, at dvd'er er blevet billigere. Men dengang, hvor de fleste dvd'er kostede fuld pris og ens samling følgelig var en hel del mindre, var der nu et eller andet specielt over hver eneste film, man anskaffede sig. Jeg bliver skam glad, når jeg køber en ordentlig stak dvd'er ( - det frigør nogle endorfiner, gør det ikke??), men førhen, hvor jeg stod og var nødt til at håndplukke en enkelt, var det helt utroligt at komme hjem fra et veloverstået indkøb og smække skiven i maskinen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Vi kan sagtens blive enige om, at der var noget specielt over det før i tiden, men jeg havde ofte problemer med at finde noget jeg kunne købe, fordi der var så få steder der havde DVD.
Og når jeg så fandt et eller andet, som jeg faktisk burde eje, blev det altid udsat, fordi jeg ikke kunne bestemme mig til om det skulle være den ene eller den anden film, som fortjente en plads på min hylde.
Nu er det heldigvis noget nemmere at få fat i de film man gerne vil have, hvis filmselskaberne altså kan tage sig sammen til at udgive dem.
Jeg er stadig lidt småvrissen over at et par af mine ynglingsfilm ikke er dukket op på DVD endnu.
#51 filmz-Bruce 21 år siden
#52 filmz-Kviksand 21 år siden
#53 evermind 21 år siden
Ak, de gode gamle dage, hvor man ikke bare vadede ud og købte en ordentlig bunke skiver på samme tid til et eller andet vanvittigt tilbud, men alle film derimod var deres vægt værd i guld. Selvfølgelig er det fedt, at tingene er blevet billigere... men der var nu alligevel et eller andet over nøje at skulle udse sig sine film - for der kunne nemt gå en måned, før der var råd til det, man valgte fra.
Nå, det var et lille sidespring... :-/
#54 The Insider 21 år siden
#55 chronaden 21 år siden
#56 filmz-Kadann 21 år siden
Men nu har man jo så en fordel i de billige DVD'ere, nemlig at man kan tillade sig at tage nogle chancer og købe en film, som man ikke har set, og måske kun har hørt en smule om. :)
#57 evermind 21 år siden
#58 filmz-Kadann 21 år siden
Vi kan sagtens blive enige om, at der var noget specielt over det før i tiden, men jeg havde ofte problemer med at finde noget jeg kunne købe, fordi der var så få steder der havde DVD.
Og når jeg så fandt et eller andet, som jeg faktisk burde eje, blev det altid udsat, fordi jeg ikke kunne bestemme mig til om det skulle være den ene eller den anden film, som fortjente en plads på min hylde.
Nu er det heldigvis noget nemmere at få fat i de film man gerne vil have, hvis filmselskaberne altså kan tage sig sammen til at udgive dem.
Jeg er stadig lidt småvrissen over at et par af mine ynglingsfilm ikke er dukket op på DVD endnu.
#59 filmz-ataris 21 år siden
God nok dvd, hører ikke linkin park så meget længere, men tror da den er værd et gensyn engang. :P
#60 Jay El 21 år siden