Gravatar

#61 HelmerJ 21 år siden

Nu skal jeg fortælle jer om min første gang...

Eller.

Fandt Maximum overdrive i en pladebix i New York en dag vi bare tullede rundt shoppede, havde ikke engang en afspiller endnu men det var bare en skive jeg måtte ha, kunne ikke finde her hjemme på hverken dvd eller vhs, men det blev starten på min samlin der nu er oppe på sølle 80 stk.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#62 zuve 21 år siden

Min første var "Van the man".
Gravatar

#63 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 62 Uha for en stinker !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#64 filmz-herskegut 21 år siden

Kan tydeligt huske min første dvd, det var en aften for et par år siden, mig og kammerat skulle have noget druk/nørde aften, så skulle vi have noget at se imens, og det blev til:

P.I.S Politiets Indsats Styrke

Kanon dobbelt dvd :-)
Derefter har er det gået fremad med hurtige skridt, var lige ude og købe mig 7 dvd'er mere den anden dag ;-)

Tror jeg er mest glad for min

Tiesto In Concert, og The 10th kingdom.
De er alt for fede.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#65 evermind 21 år siden

#64: "P.I.S.", eh? Fantastisk debut! :D Den er blandt de mere slidte i min samling, hehe.

"Hvis vi ikke var her, ville der være ragnarok! Der ville være F16 i gaderne! Der ville være tanks! Der ville være folk med køller!" - blot én af de mange udtalelser, der hæver John Schmidts suverænitet over enhver tvivl. :P
-
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#66 El vez 21 år siden

Haha, han er jo vild..!

Ligesom det citat på coveret: "Nogle skal jo rydde op i alt det lårt! ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#67 filmz-Jack Slater 21 år siden

Min første DVD blev så vidt jeg husker købt den dag playstation 2 havde præmiere i Danmark. Selve filmen var: "Mission to Mars", som for i øvrigt var en hel anden type film end jeg havde regnet med :)
Gravatar

#68 evermind 21 år siden

#66: Hehe, yeah - de burde sgu have skrevet det med 'å'. Hm, savner egentlig hans store næsekost i Toyota-reklamerne...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 filmz-superfrez 21 år siden

Jeg mener min første dvd var American Pie som fulgte med ved køb af et Logitech webcamera :D
Gravatar

#70 lagoni 21 år siden

Som nok mange andre, var min første dvd "Reservoir Dogs". Min onkel fandt den i TP Musik (hvilket siden da har været årsag til stor misundelse fra specielt min side) sammen med en "Superman"-film og sendte dem til min far og jeg, for som de u-dannede fynboer vi nu var, havde vi endnu ingen dvd'er (ej heller en afspiller, men tanken var fin :) ). Dette har siden udviklet sig til en mindre samlermani, specielt hos min far.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: