All actors playing bad guys have that evil spark that turn villainy into delicious malevolence. The most amusing casting belongs to filmmaker/Web site proprietor Kevin Smith, who turns up as a master hacker who never leaves his basement but might possess a key to taking Gabriel down.
Stunt work is among the best ever committed to film. There is something very satisfying in this digital age about an action film where CGI doesn't overwhelm, actors are in great physical shape and huge spaces are actual sets rather than virtual environments.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Oh yes :) Jeg var sådan lidt overraskende hurtig til at bestille billetterne i sidste uge, da de røg i forsalg, og efterfølgende har jeg været lidt i to sind om jeg nu skulle have ventet til at have hørt lidt reaktioner, men samtidigt var jeg også klar over, at det var en film jeg bare SKULLE se :)
Men nu er jeg ikke så nervøs mere :) Nu er det kun glæde der er at finde :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg synes det er noget pis. Gider først at se filmen på DVD. Allerede i film nummer 3 gik det jo galt. Den er slet ikke som de to første... John McClane skal ikke være sådan en ultra national helt der redder hele USA. Det der var fedt ved de to første var det lidt klaustrofobiske over at det hele fandt sted inden for "de samme rammer". Ikke det der renden rundt i byen noget...
Hmmm min kammerat var inde at se den igår, og sagde den var pisse fed! Men han kan heller ikke lide Deadwood og Firefly så hvad kan man bruge hans mening til?
#1 filmz-Bruce 18 år siden
#2 filmz-Bruce 18 år siden
Hollywoodreporter
All actors playing bad guys have that evil spark that turn villainy into delicious malevolence. The most amusing casting belongs to filmmaker/Web site proprietor Kevin Smith, who turns up as a master hacker who never leaves his basement but might possess a key to taking Gabriel down.
Stunt work is among the best ever committed to film. There is something very satisfying in this digital age about an action film where CGI doesn't overwhelm, actors are in great physical shape and huge spaces are actual sets rather than virtual environments.
#3 HonoDelLoce 18 år siden
#4 filmz-Bruce 18 år siden
#5 HonoDelLoce 18 år siden
Men nu er jeg ikke så nervøs mere :) Nu er det kun glæde der er at finde :D
#6 PredatorX 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
Rottentomatoes 86% - 30 af 35 gode anmeldelser
Og indtil videre 8.4 på IMDB.
#8 HonoDelLoce 18 år siden
Det tegner godt for i aften ;) Uha, hvor jeg helt glæder mig til at få fri nu og komme afsted mod Biocity Aalborg :D
#9 PredatorX 18 år siden
#10 filmz-Bruce 18 år siden