Gravatar

#11 filmz-maban 21 år siden

"Bobber" :p
Haps!
Gravatar

#12 Patriarch 21 år siden

Jeg stemmer for en ignore funktion, eller en user-ban funktion (f.eks hvis 10 personer stemmer for at banne nogen så er de fucked):D

Eller måske et tlf. nr. på en SSP medarbejder i horsens... :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 filmz-Kviksand 21 år siden

Jeg må give bobber ret i at der her på det sidste har været en del latterlige diskussioner på Filmz. Bevares, selvfølgelig skal der være plads til sjov, men barnlige og nedværdigende kommentar hører ingen steder hjemme, og dem synes jeg desværre man er begyndt at støde på alt for tit.
At indfører en ban-funktion ville dog føles som lidt af et nederlag, men hvis det er det eneste alternativ stemmer jeg for...
Gravatar

#14 filmz-maban 21 år siden

Hvorfor ikke bare en ./ignore?

okay - havde lige glemt at jeg havde ændret min signatur... øv da...
Haps!
Gravatar

#15 filmz-nemesis 21 år siden

Jeg synes at #7+8 siger det helt rigtige. Når folk begynder at spamme/komme med åndsvage kommentare, så begynder de "gamle" filmz brugere at oprætte lov og orden på en sober måde.

Hvis man ser på andre filmsider som cinemazone, der er for 12-15 årige mobil tøser med hang til Bloom og Deep. Eller scope, hvor de efter min mening direkte sviner hinanden til.

Mange af de mærklige kommentare kommer også af folk, som kun kommer ind på forumet for, at spamme osv. Prøv bare at se på deres antal af skrevne tråde.

Om folk er homoseksuelle eller ej er et fedt. Ifølge statastikken skal der nok være nogle herinde. Derfor synes jeg ikke der er nogen grund til, at svine hinanden til. Tror også Resident Evil 2 tråden var en enelig smutter.

Men sjov/sort humor/ironi osv. skal der være plads til, så længe det ikke går over gevind.
Gravatar

#16 Morbid 21 år siden

Bestemt nemesis.

/me tager som "gammel bruger" lidt ansvar på sine skuldre :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#17 filmz-Plimmer 21 år siden

Jeg fralægger mig alt ansvar.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#18 cyberzed 21 år siden

Jeg ser nu heller ikke nogen grund til revolution. Godt nok er jeg forholdsvis ny bruger men jeg synes da folk er meget humane herinde og der skal være plads til noget humor go lidt offtopic...som den kloge mand skrev under "OT: Brædtspil" (i think) kunne man jo lave en offtopic kategori og dem der ikke vil være med der kan så bare lade være med at kigge i den, jeg sidder heller ikke og følger med i amatørfilm men derfor skal dem der vil da have lov til det.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: