Gravatar

#1 bobber 21 år siden

Jeg har hørt meningen at der bliver lukket for meget ligegyldigt møg ud her på siden, så derfor denne lille uafhængige "poll". Synes i at der bliver sagt for mange dumme ting og er det et problem for jeres opfattelse af siden?

Selv synes jeg at der kommer mange gode filmdiskussioner, uheldigvis blandet med visse mærkværdige indlæg (senest farcen om homoseksualitet i Resident Evil 2-nyheden).
-
Don't Panic
Gravatar

#2 Morbid 21 år siden

Som det her ?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#3 bobber 21 år siden

undskyld jeg har føjet noget til nu...det var et uheld.
Don't Panic
Gravatar

#4 davenport 21 år siden

er du homo?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 HelmerJ 21 år siden

Hvilken leopart???
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#6 Morbid 21 år siden

Harry har været på filmz.dk så længe jeg kan huske.. Det er efterhånden blevet en del af charmen.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 davenport 21 år siden

Præcis!
Helt ærligt, så mener jeg at det her er det mest sobre og informative/ underholdende forum jeg kender.
Folk er generelt rare og villige til at dele viden/ oplevelser.
Der er et godt kammeratskab, og hvis der kommer lidt off-topic engang imellem, så er det jo bare fedt.
Der skal være plads til sjov!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 lagoni 21 år siden

Lige 'farcen' Resident Evil 2-nyheden er måske ikke et godt eksempel, da det sjældent kommer så langt ud her... Af og til går diskussioner off-topic, men det er oftest 'på den gode måde' :) Som regel bliver 'lort' bare ignoreret og folk fatter så at de måske ikke kommer så langt med at skrive sådan noget... Men som Davenport siger, så skal der være plads til sjov
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 gi-jones 21 år siden

Jeg hader pjattede indlæg. Det er det værste, når folk tror at de bare skal komme og lave sjov med alt muligt. Jeg hader pjank. Jeg hader vandede vittigheder og folk, der tror de er morsomme. Men mest af alt hader jeg ironi.

Ej seriøst nu :)

Personligt er jeg en stor tilhænger af sjov og ballade. Man kan hurtigt blive for alvorlig. Så længe det gøres med respekt for det oprindelige indlæg er det i orden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 filmz-Wacker 21 år siden

maff ?
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: