Gravatar

#1 davenport 14 år siden

Dem der finder emnet irrelevant kan bare ignorere :)
Jeg kunne selvfølgelig poste på BabyExplorer, men det er ikke pointen med denne tråd. Jeg vil gerne dele erfaring med ligesindede, og ikke unge mødre typer. Altså fellow filmzere. Derfor!

Jeg har gået og tænkt meget på om jeg gør det godt nok. Jeg føler at jeg gør det, men man er vel altid lidt i tvivl?
Jeg mener.. Min datter på 2 år har altid mad og snacks ved hånden. Altid en kop vand stående.
Der er alt det legetøj hun kunne ønske og mere til, varme i radiatoren, og jeg sidder på gulvet og leger med hende i mindst en time hver dag, med udelt opmærksomhed.
Hun virker glad og da jeg nu er ledig, kan jeg være der meget mere, hvilket jeg vil savne når jeg begynder at arbejde igen.
Hun kommer i dagpleje hver dag, for at få adspredelse og for at lege med andre børn.
Hun oplever noget hver dag, fx. bare en køretur, men altid noget nyt.

Hun virker ikke til at savne noget, men alligevel er jeg bange for om jeg gør det godt nok.

Hvad er jer med børns syn på de her ting?

Det der bekymrer mig mest er at vi får en lille dreng til januar, og hvordan vil hun så tage det? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at få en mere, ligesom jeg ikke kunne forestille mig at få Ida i sin tid. Det er vel meget naturligt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

Nu er jeg hverken far eller i det hele taget mor :), men jeg er onkel og jeg kan huske da min søster skulle have nr. 2 barn, den første er en pige og det blev også en pige anden gang, men for at den første skulle vende sig til den anden, ´købte de en masse dukker (som babyborn) så hun kunne lege mor og lege på en måde med et lille barn, og det har hjulpet utrolig meget, de har et godt forhold til hinanden og leger utrolig meget sammen idag, og når de begge er blevet lidt ældre (dine) så prøv at give din datter noget ansvar ved at passe på/lege med barnet også selvom i ikke er der, jeg ved det lyder voldsomt, og at jeg kun er 17 år, men jeg kan ihvertfald se at det har hjulpet hos mine 2 niecer :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 misuma 14 år siden

At du tvivler på om du gør det godt nok signaler, for mig ihvertfald, at du reflekterer over din rolle som far, hvilket er gode tegn i mine øjne.

"har altid mad og snacks ved hånden"

Definér snacks? :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#4 davenport 14 år siden

Rosiner, kiks, frugt etc..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: