Gravatar

#1 chandler75 19 år siden

Første afsnit af denne nye DR serie så lovende ud. Interessante figurer, gode skuespillere, og teknisk flot sat sammen.

Desværre missede jeg de første 10 minutter, inden Sofie Gråbøls figur ankom og sagde at man godt kunne pakke sammen. Nogen der kan fortælle hvad jeg gik glip af?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-Bartman 19 år siden

Syns også det ser rigtig lovende ud.. første afsnit var ihvertfal rigtig godt.. Men syns ik rigtig DR har reklameret særlig meget for det.. så en promo i starten af december og det var det.. det var egentlig kun fordi jeg lige slog forbi jeg kom til se se det!!

chandler75: Det du missede var starten hvor man så offret blive jagtet rundt i den skov af en eller anden med en lygte, og så missede du også at de lavede en afskedsjoke på Sofie Gråbøls figur.. tror egentlig det var det..
Gravatar

#3 pulse83 19 år siden

Syntes den mindede meget om alle de andre krimiserier fra DR. Men dem kan jeg heller ikke rigtig lide. :/

Er jeg den eneste der syntes at sidst i afsnittet hvor Bjarne Henriksens figur bliver holdt tilbage af politiet, mens han råber "Er det min datter?!", mindede lidt for meget om scenen med Sean Penn i Mystic River?
Excuse me, Flo!
Gravatar

#4 chandler75 19 år siden

# 2 Men hvad satte det hele i gang? Hvorfor opsøger de Bjarne Henriksens figur? Det eneste jeg kunne finde ud af var noget med at de havde fundet hans videokort. Og så var der vist noget med en prostitueret...?

# 3 Jo, den virkede lidt påtaget. Også det faktum, at han hele tiden er i telefonkontakt med konen (og sjovt nok er forbindelsen helt tydelig i hendes ende, selvom han bakser rundt og holder telefonen væk fra munden...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 filmz-Bartman 19 år siden

#4 De fandt noget tøj og det videokort og så fandt de et spor fra offret der førte ind i skoven.. Det var så Theis's videokort og derfor de opsøgte ham!

Skriv ny kommentar: