Gravatar

#11 Neranders 13 år siden

#10 - Tusind tak for kommentarerne og den konstruktive kritik. :) Jeg har sendt dig en mail angående din historie, så tråden her ikke vil lide last.

Dialog har jeg altid haft problemer med, så det er noget jeg arbejder meget på. Jeg kan også godt se der mangler noget atypisk. Det var egentlig ikke meningen, der skulle være noget særligt ved universet, selvom det giver det ekstra krydderi til helhedsoplevelsen.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#12 Collateral 13 år siden

#11: Det er også meget subjektivt, og ikke en egentlig kritik det med det atypiske. Personligt tror jeg bare fantasy har gjort det det kunne for mig. Derfor er jeg måske også en smule kritisk overfor det. Men igen, det er jo underholdende og fangende det du skriver, så det er et holdningsspørgsmål hvorvidt der skal være noget originalt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 Neranders 13 år siden

#12 - Jeg har forsøgt mig med andre genre, men det er bare ikke gået særlig godt. Så jeg holder mig til fantasygenren for en stund endnu. Men ved mine større projekter, tænker jeg også mere på, hvor meget det skiller sig ud fra mængden, selvom det kan være meget svært efterhånden.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#14 elwood 13 år siden

Jeg har lige et enkelt spørgsmål, hvis i sidder og sender uddrag og historie til hinanden, og ikke herinde, så virker det ret pudsigt og læse svar og kommentar til noget vi andre ikke har set/læst.

Så kunne svar og kommentarene vel også forekomme internt mellem jer ?
Vi andre har jo ingen mulighed for at kunne deltage i en evt. snak omkring det i skriver.

Jeg poster dog ikke tre siders novelle her, men sender den gerne med mail, til nysgerrige sjæle.

Så for at deltage i en evt. debat om de her ting skal samtlige intresseret be om og se uddrag af det i skriver ?

Det blot noget jeg lige undrer mig lidt over 8-)

Ingen 3 siders noveller, ork det skam intet problem for folk som bruce, og de andre 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Collateral 13 år siden

#14: Har allerede beklaget det lidt på forhånd tidligere:

"Samtidig håber jeg også andre filmzere ikke bliver helt afskrækket fra at deltage i tråden fordi det lige bliver lidt indspist et øjeblik."

Neranders kommenterede også min ting på mail, var bare mig der ikke tænkte over det. Nu kan vi så sagtens rykke videre med noget andet. Beklager.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 elwood 13 år siden

Hehe det var skam ikke for at kritisere jeres fine tråd... så det er skam hel fint, jeg synes bare altid det er sjovt når folk gør sådan noget, jeg gør det også tit selv nogen gange.

Det lidt det samme som og sidde og aftale og se film med en bestemt person på et offentlig forum, i stedte for og snakke direkte med personen.

Det bruges især meget på det hersens FB, hvor folk nærmest bruger hinanden vægge som en slags brevkasse til deres venner 8-)

Carry on then.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: