Jeg synes lige vi skulle have et diskussionsemne om Formel 1, da jeg ved der er flere på Filmz der ser det.
Så giv løs af hvem du holder med, teams, kørere, dæk osv.
Personligt er jeg ikke vild med Mic Schu, og ser ham gerne køre af i den tidskørsel der er på lige nu.
Hvis du ikke interesserer dig for F1 behøver du ikke skrive i tråden. "det er jo bare biler der kører rundt"-holdinigen kender alle der holder af sporten fra bekendtskabskredsen alligevel.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Lad mig lægge ud med at sige at jeg hader når folk håber p at en eller anden kører kører af / kører galt osv. Den slags er ikke ssærligt sportsligt, man kan have lov til at ønske at ens favorit er hurtigere, bedre heldigere osv, men at håbe på at en elller ander kører galt er fy fy skamme. :)
Nå nu det er sagt, så syntes jeg at denne sæson ser ud til at blive en af de mere spænende sæsoner i et par år!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#1, #3: Der er stor forskel på at sige den slags for sjov og på at mene det. Jeg håber seriøst at det er for sjov du siger den slags, Davenport. Der findes desværre folk der mener den slags udtalelser og det er især upassende når man tænker på hvor farlig sporten er... en afkørsel kan potentielt føre til svære skader og endda døden. Måske sad der nogen såkaldte "fans" derude med en meget dårlig smag i munden da fx. Senna, Hakkinen og Schumacher havde deres uheld i 90'erne.
Jeg er selv Schumi fan og har været det i lang tid... primært pga. mandens fantastiske evner. Han har haft lidt problemer det sidste stykke tid, men når han så leverer varen ligesom i løbet på Imola, ja så husker man igen hvorfor at han er så fantastisk.
Udover Schumi så ser jeg et stort lys i Jenson Button, der i mine øjne er en potentiel verdensmester (okay, det bliver nok ikke lige i år) men han mangler at vise resultaterne. Nick Heidfeld synes jeg også er en totalt undervurderet kører, og jeg håber at han får lov at vise hvad han kan i år.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Ligesom azathoth er jeg også en glødende Schumi fan, mest pågrund af hans evner, og jeg synes virkelig det er fantastisk, at få lov til at opleve en levende legende mens han stadig er helt på toppen, og så kan jeg også godt lide hans ydmyge person, der altid får ham til at virke utrolig sympatisk, og ikke arrogant grundet succes, penge osv.
Han er naturligvis gammel nu, og for mig at se, så kommer de store arvtagere til at blive Alonso og Button, der begge er meget unge og ekstremt talentfulde. Forhåbentlig vil en af dem i tiden efter Schumi overtage mesterens sæde i verdens fornemmeste team.
Lad mig først sige, at jeg respekterer Schumacher for hans evner, han er dygtig, ingen tvivl om det. Men jeg bryder mig ikke om ham, og jeg bryder mig heller ikke om hans kørestil. Så derfor fryder det mig at se Alonso i front for tiden.
Jeg har ingen egentlige favoritter i feltet, i gamle dage var jeg stor Heinz-Harald Frentzen tilhænger, og jeg hepper da også lidt på ham, når jeg ser DTM, selvom Tom gerne må vinde det hele.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1; Ligesom Aza håber jeg dæleme den udtalelse var ment som en spøg, da alvoren i sporten meget hurtigt kan gå op for en. Personligt har jeg aldrig anset sporten som den samme, siden mit store barndomsidol Ayrton Senna blev dræbt på Imola.
Dog er sporten dog ved at genvinde lidt af spændingen i de senere år, beklageligvis lidt for domineret af omtalte Schumacher. Manden må virkelig respekteres for sine evner bag et rat, men lad nu de seneste løb illustrere, at det ikke kun er hans unikke evner bag et rat der betyder noget, men lige så meget materiellet. 05-bilen er ikke endnu i samme kaliber som deres foregående model, og det afspejles klart i de hidtidige resultater.
Personligt er jeg imponeret af Alonso, og håber at både han og Button når langt i indeværende sæson. Så er der nok samtidig en lille del af mig, der gerne snart ser en dansker i F1 igen. Om det så måtte være Big Mag eller måske verdens hurtigste dansker, Tom K.
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Har ikke noget personlig imod Schumi men syntes det er fed der ligesomt er sket noget nyt de seneste par år så man jo kun formel1 for at se hvem der blev nr 2. Det lagde ligesom en dæmper på sporten at han var så dominerende, men der ser det da ud til at enden er ved at være nået, altså dominansen (mmm Imola, et af de mest spændene løb jeg længe har set). Min personlige favorit er Kimi, det bliver bare ikke bedere, stærkt forfulgt af Montoya og Alonso.
Få så Kiesa i en bil NU
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Nåe, det jeg mente var nu bare at jeg håbede han lavede en bremsefejl og kørte ud i gruset. Ikke at han døde eller kom til skade eller noget. Det skulle jeg måske lige have uddybet lidt, men det gør jeg så her. Jeg håber dermed denne misforståelse er afklaret?
Jeg er ikke Schumifan, mest fordi jeg ikke er vild med den kedelige dominans hans (uovertrufne) evner har tilført sporten. Man må indrømme, at det ikke var så vildt spændende, at se ham vinde hver gang.
Denne sæson der imod er utrolig spændende, og selvom jeg ikke har en fast favorit, er jeg glad for at se hvor godt det er gået Alonso. Det giver sporten noget ekstra, når der er kamp om førstepladsen.
Så er der en halv time til kval, det bliver spændende. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er lidt overrasket over at Raikonnen har vundet igen. Men det er ogs på tide at hans held skiftede, sidste år udgik han jo en helvedes masse gange af den ene og den anden årsag.
Nå men: Er der nogen der kan anbefale nogen DVDer om Formel 1 ? En dokumentar serie eller lignende ? Noget der er i godt kvalitet og ikke alt for britisk ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#1 davenport 20 år siden
Så giv løs af hvem du holder med, teams, kørere, dæk osv.
Personligt er jeg ikke vild med Mic Schu, og ser ham gerne køre af i den tidskørsel der er på lige nu.
Hvis du ikke interesserer dig for F1 behøver du ikke skrive i tråden. "det er jo bare biler der kører rundt"-holdinigen kender alle der holder af sporten fra bekendtskabskredsen alligevel.
#2 filt 20 år siden
#3 filmz-WSTE_M 20 år siden
Den slags er ikke ssærligt sportsligt, man kan have lov til at ønske at ens favorit er hurtigere, bedre heldigere osv, men at håbe på at en elller ander kører galt er fy fy skamme. :)
Nå nu det er sagt, så syntes jeg at denne sæson ser ud til at blive en af de mere spænende sæsoner i et par år!
descend on us all this day, and for evermore.
#4 azathoth 20 år siden
Jeg er selv Schumi fan og har været det i lang tid... primært pga. mandens fantastiske evner. Han har haft lidt problemer det sidste stykke tid, men når han så leverer varen ligesom i løbet på Imola, ja så husker man igen hvorfor at han er så fantastisk.
Udover Schumi så ser jeg et stort lys i Jenson Button, der i mine øjne er en potentiel verdensmester (okay, det bliver nok ikke lige i år) men han mangler at vise resultaterne. Nick Heidfeld synes jeg også er en totalt undervurderet kører, og jeg håber at han får lov at vise hvad han kan i år.
#5 ks 20 år siden
Han er naturligvis gammel nu, og for mig at se, så kommer de store arvtagere til at blive Alonso og Button, der begge er meget unge og ekstremt talentfulde. Forhåbentlig vil en af dem i tiden efter Schumi overtage mesterens sæde i verdens fornemmeste team.
#6 dyg 20 år siden
Jeg har ingen egentlige favoritter i feltet, i gamle dage var jeg stor Heinz-Harald Frentzen tilhænger, og jeg hepper da også lidt på ham, når jeg ser DTM, selvom Tom gerne må vinde det hele.
#7 filmz-Kedde 20 år siden
Dog er sporten dog ved at genvinde lidt af spændingen i de senere år, beklageligvis lidt for domineret af omtalte Schumacher. Manden må virkelig respekteres for sine evner bag et rat, men lad nu de seneste løb illustrere, at det ikke kun er hans unikke evner bag et rat der betyder noget, men lige så meget materiellet. 05-bilen er ikke endnu i samme kaliber som deres foregående model, og det afspejles klart i de hidtidige resultater.
Personligt er jeg imponeret af Alonso, og håber at både han og Button når langt i indeværende sæson. Så er der nok samtidig en lille del af mig, der gerne snart ser en dansker i F1 igen. Om det så måtte være Big Mag eller måske verdens hurtigste dansker, Tom K.
#8 HelmerJ 20 år siden
Få så Kiesa i en bil NU
#9 davenport 20 år siden
Jeg er ikke Schumifan, mest fordi jeg ikke er vild med den kedelige dominans hans (uovertrufne) evner har tilført sporten. Man må indrømme, at det ikke var så vildt spændende, at se ham vinde hver gang.
Denne sæson der imod er utrolig spændende, og selvom jeg ikke har en fast favorit, er jeg glad for at se hvor godt det er gået Alonso. Det giver sporten noget ekstra, når der er kamp om førstepladsen.
Så er der en halv time til kval, det bliver spændende. ;)
#10 filmz-WSTE_M 20 år siden
Men det er ogs på tide at hans held skiftede, sidste år udgik han jo en helvedes masse gange af den ene og den anden årsag.
Nå men:
Er der nogen der kan anbefale nogen DVDer om Formel 1 ?
En dokumentar serie eller lignende ? Noget der er i godt kvalitet og ikke alt for britisk ?
descend on us all this day, and for evermore.