Har været nede i forgårs og købe 2-disk versionen af Forrest Gump i fakta til 89kr. Skulle lige se om den var iorden, og så umiddelbart sådan ud. Spolede lidt frem og tilbage mellem nogle af scenerne og opdagede desværre en fejl! I scenen hvor han kommer løbende ud af junglen med Bubba i armene og brændende napalm bagved sig var det ligesom om at de to figurer i forgrunden bliver 'stribede' med vandrette striber - lidt som en gammel monitor hvor linierne ikke står helt tæt...
Er der nogen andre der har bemærket dette eller gider i tjekke efter på jeres udgave og lige skrive det her? Har tænkt mig at bytte den imorgen, men vil bare gerne lige vide om det bare er lige bestemt min film eller om det er en generel dårlig trykning og jeg derfor bare skal ha pengene tilbage i stedet for at få en ny med hjem...
tja... jeg har kun set det lige det ene split-sekund og det er rigtigt nok at det bare er lidt flueknepperi - men kender I ikke det at jeg fra nu af bare vil lægge mærke til det HVER eneste gang jeg ser den og ærgre mig over at have betalt for en 'defekt' vare?!
#8 - er det R2 2-disc udgaven? Har du kigget på den specifikke scene? Tror desværre ikke de har flere tilbage (købte den i Fakta), men så kan det da være jeg skal prøve et andet sted - det kan jo være der er en venlig sjæl der vil bytte den til en ny for mig...
#1 McPeter 21 år siden
Har været nede i forgårs og købe 2-disk versionen af Forrest Gump i fakta til 89kr. Skulle lige se om den var iorden, og så umiddelbart sådan ud. Spolede lidt frem og tilbage mellem nogle af scenerne og opdagede desværre en fejl! I scenen hvor han kommer løbende ud af junglen med Bubba i armene og brændende napalm bagved sig var det ligesom om at de to figurer i forgrunden bliver 'stribede' med vandrette striber - lidt som en gammel monitor hvor linierne ikke står helt tæt...
Er der nogen andre der har bemærket dette eller gider i tjekke efter på jeres udgave og lige skrive det her? Har tænkt mig at bytte den imorgen, men vil bare gerne lige vide om det bare er lige bestemt min film eller om det er en generel dårlig trykning og jeg derfor bare skal ha pengene tilbage i stedet for at få en ny med hjem...
På forhånd mange tak for hjælpen!!!
/McPeter
#2 Thorsby 21 år siden
#3 HeavyClaus 21 år siden
#4 maniac 21 år siden
#5 McPeter 21 år siden
#6 filmz-lakers 21 år siden
Do or do not... there is no try...
#7 SpielbergFreak 21 år siden
Jeg har region 1 udgaven, og der er ikke noget i vejen.
#8 inflector 21 år siden
#9 McPeter 21 år siden
#10 filmz-maz 21 år siden