Efter i meget lang tid at have undgået Play, ved dyrere indkøb, af frygt for at blive snuppet i tolden, så har en ven af mig fornylig modtaget et XBOX360 spil ... sendt fra Ungarn.
Er der andre af jer, der har oplevet, at Play ikke sender fra Jersey, men nu i stedet fra et EU land?
I så fald ændrer det i hvert fald min personlige opfattelse af Play. Hvis man kan afskrive toldrisikoen ved dem, så er de pludselig blevet langt mere interessant at købe hos, selvom risikoen var lav ved dem før.
#1 - Er du sikker på at varen ikke blot har været forbi Ungarn på sin vej? Jeg er rimlig sikker på at de stadig sender fra Jersey og derfor stadig har "toldrisiko"..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Men hvad skulle den lave i Ungarn, da? Der var kun et post-stempel derpå, så jeg går udfra, at den er sendt direkte fra Ungarn.
Oh well, han har også bestilt Far Cry 2 fra Play, så må jeg vel lige se, om den igen sendes derfra. Lader ikke til, at der er den store respons herinde :p
Giv endelig besked, for jeg er da i hvert fald meget interesseret i, om toldrisikoen er forsvundet på forsendelser fra play.com. Hvis Ungarn har mere liberale toldregler end Danmark og dermed først sender dem til Ungarn og så derefter videre til Danmark, er den beslutning da meget interessant.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#1 ks 16 år siden
Er der andre af jer, der har oplevet, at Play ikke sender fra Jersey, men nu i stedet fra et EU land?
I så fald ændrer det i hvert fald min personlige opfattelse af Play. Hvis man kan afskrive toldrisikoen ved dem, så er de pludselig blevet langt mere interessant at købe hos, selvom risikoen var lav ved dem før.
#2 Bony 16 år siden
#3 ks 16 år siden
Oh well, han har også bestilt Far Cry 2 fra Play, så må jeg vel lige se, om den igen sendes derfra. Lader ikke til, at der er den store respons herinde :p
#4 filmz-gofferoffer 16 år siden