Jeg har endelig fået taget mig sammen til at kigge efter Firefly på nettet. Jeg har besluttet mig for at købe ved steder hvor jeg er sikker på at pakkerne ikke bliver taget i tolden, da jeg er ret uheldig med dette. Tæt på 80% af mine nuværende pakker er blevet snuppet, så nu skal det være slut. Så vil jeg hellere bruge danske forhandlere. Men nu er jeg løbet ind i en mærkelig observering og har derfor et par spørgsmål.
CDWOW.com har serien til £17.99 som er omkring 168 kr. CDWOW.dk har nøjagtig samme serie/boks til 201 kr.
1. Er CDWOW stadig dårlige til at afsende deres pakker?
2. Så vidt jeg kan forstå er der ingen toldrisiko ved CDWOW.com eller har jeg misforstået noget?
3. Desuden så forstår jeg ikke hvorfor den danske pris er 33 kr dyrere?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Under alle omstændigheder vil det bedre kunne betale sig at købe "Firefly" hos amazon.co.uk, hvor det med det hele kun løber op i £12.96. Og med amazon.uk er man da sikker på at slippe for evt. CDWOW-vanskeligheder...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#2 - Tak for rådet og Heads up. Jeg har bare læst andetsteds at der var toldrisiko på amazon.co.uk. Men man skal vist ikke tro på alt man læser på nettet. :)
man kan også få den på play.com for 14€(ca. 105 kr) inkl fragt.. og dem har jeg i hvert fald haft gode erfaringer med, jeg er nok op på 30-35 handler med dem uden at ventet vildt lang tid eller at der er gået told på den..
#4 - Jeg har faktisk kun haft 1-2 stykker som er gået igennem tolden fra Play.com. Så jeg er super uheldig. Ingen tvivl om det. Men ellers tak for linket, det ER skam billigt. :)
#2 - Hvilken levering er bedst at bruge og hvad er forskellen på de to? Air mail eller Priority Express?
#4 Men når han nu har dårlige erfaringer med sine forsendelser, er der stadig en risiko ved at benytte sig af Play.
#3 Der er ikke toldrisiko, når man handler hos amazon.co.uk, da de sender fra UK, men de opkræver dansk moms, så du kan ikke se varens endelige pris, før du når helt hen til det punkt, hvor du skal godkende din bestilling.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har lige et par spørgsmål, når noget bliver taget i tolden, betaler i så for det eller lader i det bare ligge. Jeg har nemlig aldrig været ude for det!
#1 Bony 17 år siden
Jeg har endelig fået taget mig sammen til at kigge efter Firefly på nettet. Jeg har besluttet mig for at købe ved steder hvor jeg er sikker på at pakkerne ikke bliver taget i tolden, da jeg er ret uheldig med dette. Tæt på 80% af mine nuværende pakker er blevet snuppet, så nu skal det være slut. Så vil jeg hellere bruge danske forhandlere. Men nu er jeg løbet ind i en mærkelig observering og har derfor et par spørgsmål.
CDWOW.com har serien til £17.99 som er omkring 168 kr.
CDWOW.dk har nøjagtig samme serie/boks til 201 kr.
1. Er CDWOW stadig dårlige til at afsende deres pakker?
2. Så vidt jeg kan forstå er der ingen toldrisiko ved CDWOW.com eller har jeg misforstået noget?
3. Desuden så forstår jeg ikke hvorfor den danske pris er 33 kr dyrere?
#2 rockysds 17 år siden
#3 Bony 17 år siden
#4 frygtl0s 17 år siden
#5 Bony 17 år siden
#2 - Hvilken levering er bedst at bruge og hvad er forskellen på de to? Air mail eller Priority Express?
#6 filmz-yoshimura 17 år siden
#3 Der er ikke toldrisiko, når man handler hos amazon.co.uk, da de sender fra UK, men de opkræver dansk moms, så du kan ikke se varens endelige pris, før du når helt hen til det punkt, hvor du skal godkende din bestilling.
#7 Bony 17 år siden
#6 Tak for rådet. Den med momsen havde jeg også læst et sted. Rart at vide at man stadig kan stole på internettet. :)
#8 cansi 17 år siden
Jeg har nemlig aldrig været ude for det!
#9 Bony 17 år siden
#10 Bony 17 år siden
Så tak til Rockysds for HU. :)