Gravatar

#1 filmz-Orion 20 år siden

For cirka en måned siden indsendte jeg et forslag til et filmprogram på DR, dog har jeg endnu ikke fået svar :/
Grunden til det var DR, er at jeg føler det er mere kulturpræget end TV2. Men nager mig lidt, de ikke gider at give respons; nogen der ellers kan nævne nogle kanaler der er en mail værd?
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

I en tid med så mange filmmagasiner, film-sites på nettet og "Bag om ..."-programmer, andre steder hvor folk henter deres information, tror jeg at ugentlige filmprogrammer som Bogart, Filmkanylen og senest Filmland (på tv) er deres tid forbi. Dog tror jeg de 1 time lange og gode Filmlandprogrammer på radioen stadig kan leve et selvstændigt liv, for der er der god tid til at gå i dybden med et emne eller personer.

Jeg syntes alt for mange filmprogrammer på tv i dag ikke er andet en ½ times trailer. Dog er fx Making Movies på BBC dog et af de bedre.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 filmz-Orion 20 år siden

#2 Mit forslag var også lidt i den dur, som du nævner. Det skulle være et program, hvor der ikke blev lavet anmeldelser af nye film, men et tilbageblik på nogle af alle de gamle perler. Hvormed der kunne være en fast vært, og hvor der kom nye personer ind hver gang, med deres analyser/meninger om filmen, sætte den i perspektiv.
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#4 filmz-mara 20 år siden

#1 Kommer lidt an på dit koncept (og om du kan tage kanalen), men hva' med Tv2 Zulu?? De har da haft tv-programmer i lidt forskellige genrer...
Gravatar

#5 Outbound Sith 20 år siden

... og TV2 er altid flinke til at svare på mails!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 4 & 5 Agree De har altid svare pænt på mine henvendelser og de har jo ry for at gå deres egne veje ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: