Jeg er en temmelig ny bruger af sitet. Elsker film, og I taler jo dansk, så det er perfekt. :-)
Jeg vil lige understrege, at jeg synes, det er fedt med et dansk GODT filmsite! Jeg vil prøve at støtte det med gode konstruktive indlæg. :-)
Dog synes jeg sitet er forvirrende, uoverskueligt og farverne holder ikke.
F.eks. kunne man lave en "reply" knap. Så man kunne svare til en speciel person istedet for at sidde, og rode med folk der kommenterer ens eget indlæg. Og en slags "forumsvar" oppe i ens brugermenu. - Ja denne idé er inspireret fra et andet site.
Hvis folket har nogen idéer, er det bare med at skrive dem her og nu.
Vi lytter hele tiden til gode råd og kritik og arbejder konstant på at gøre sitet så godt som overhovedet muligt. Der vil med stor sandsynlighed komme en version 3.0 på et tidpunkt, så alle forslag til forbedringer vil blive noteret.
Og velkommen til siden, chance. (men er du virkelig 6 år? ;) - re: din profil).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg er så uenig i det højre-ventre layout der bliver lagt op til... Synes det er fint med menuen i højre side. Er dog enig i at der måske burde være links til nogle af punkterne i top-menuen, f.eks. Trailers...
'Find nyhed' sidder fint. Burde måske følge sammen med en 'find forum-indlæg'? synes tit man også bruger den anden...
#1 filmz-TomViolence 21 år siden
Jeg er en temmelig ny bruger af sitet. Elsker film, og I taler jo dansk, så det er perfekt. :-)
Jeg vil lige understrege, at jeg synes, det er fedt med et dansk GODT filmsite! Jeg vil prøve at støtte det med gode konstruktive indlæg. :-)
Dog synes jeg sitet er forvirrende, uoverskueligt og farverne holder ikke.
F.eks. kunne man lave en "reply" knap. Så man kunne svare til en speciel person istedet for at sidde, og rode med folk der kommenterer ens eget indlæg. Og en slags "forumsvar" oppe i ens brugermenu.
- Ja denne idé er inspireret fra et andet site.
Hvis folket har nogen idéer, er det bare med at skrive dem her og nu.
Håber I tager dette indlæg op alvorligt..
Men ellers ved I, at jeg elsker jer ;))
#2 filmz-Daedalos 21 år siden
Din kritik er noteret :)
M.h.t. til farverne synes jeg nu de er fine, lysblå og meget
neutrale er godt. Fin idé med det reply, kan være det bliver til noget
How much does life weigh?
#3 filmz-TomViolence 21 år siden
#4 maniac 21 år siden
#5 chandler75 21 år siden
Og velkommen til siden, chance. (men er du virkelig 6 år? ;) - re: din profil).
#6 filmz-TomViolence 21 år siden
#7 filmz-TomViolence 21 år siden
Jeres trailere burde fjernes dernede fra, og lægges op ved Artikler, Crew, Info osv osv.
Find nyhed burde også være øverst. :-)
Evt. sætte en "nyeste posts" i venstre side.
Just a thought :)
#8 McPeter 21 år siden
'Find nyhed' sidder fint. Burde måske følge sammen med en 'find forum-indlæg'? synes tit man også bruger den anden...
men tak for et fedt site generelt!
mvh
Peter MC
#9 filmz-che 21 år siden
[Flueknepper mode on] I populære film menuen, burde The Matrix ikke stå under M istedet for T, evt. som Matrix, The?? [Flueknepper mode off]
:)
#10 filmz-VirtUs 21 år siden
ja deeeeeeeeeet :D