Gravatar

#1 Spanner 24 år siden

Her er lige et par forslag, der vil gøre forummet mere overskueligt:

1) I stedet for at have et link, der hedder 'Skriv indlæg', hvorfor så ikke have tekstboksen placeret neden under selve tråden? På den måde kan man se de ovenstående indlæg samtig med, at man skriver, og det vil spare et irriterende museklik.

2) Inde under det enkelte forum, er Opret Diskussion linket skjult godt og grundigt. Enten bør det flyttes, så det følger ideen fra 'Skriv indlæg' linket eller der skal laves en tekstboks direkte under forummet ligesom ovenfor.

3) I undermenuen (den, der nu hos mig hedder 'Forside > Forum > Tagwall', ville det måske være en ide at have links til de andre fora også. Det irriterer mig lidt, at jeg skal ind over 'Forum' siden, og derfra videre til det andet forum, jeg vil ind på.

Keep up the good work :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 Spanner 24 år siden

Lige én ting til: Måske ville det være godt med en lille forum guide til f.eks hvilket html tags, man kan bruge og hvordan syntaxen for dem ser ud til nye forum-brugere.
Gravatar

#3 Spanner 24 år siden

bump
Gravatar

#4 filmz-krejlen 23 år siden

øhhhh jeg tænkte på nu er jeg ikke lige den stærke til alt det her med computer, men hvis jeg nu skal ændre skriften til skrå, HVORDAN FANDEN gør jeg det? men jeg tror det ville hjælpe mig meget, hvis der var sådan en fin boks man kunne trykke på så man kunne skrive skrå, måske noget man kan lave på siden ( med mindre det allerede er der men det er bare mig der er disorienteret
---------------------
Respect The UnknowN
Gravatar

#5 filmz-Kedde 23 år siden

Det skal gøres med et bestemt "tag", for at du kan se det skrevne i kursiv.

Du kan kontakte mig på [email protected], så vil jeg sende dig det "tag" du skal benytte, for at skrive i kursiv.
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#6 filmz-Jack Bauer 23 år siden

Brug < i > < /i > Det skal bare trækkes sammen, så der ikke er mellemrum før og efter i'et. Så skulle du kunne skrive kursiv.

#7 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Er det her i kursiv?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#8 filmz-Acro 22 år siden

&lt;u&gt; tekst &lt;/u&gt; - understreget

&lt;i&gt; tekst &lt;/i&gt; - kursiv

&lt;b&gt; tekst &lt;/b&gt; - fed

&lt;a href=&quot;http://link&quot;&gt; tekst &lt;/a&gt; - link
Bemærk! Der tages forbehold for taste- og stavefejl, ironi og sarkasme, samt for udsolgte varer og trykfejl. Alle priser er inkl. 25 % moms!

Skriv ny kommentar: