Jeg ville i hvert fald ændre animationsfilmene.... hvis det skal være alsidigt, er det ikke godt nok med 2 animationsfilm, der begge er af Miyazaki.... ej heller hvis begge bliver anime. Snup en Miyazaki (min favorit er Mononoke, men Spirited Away er skam også glimrende), og find en europæisk eller amerikansk fra de andres lister. Personligt havde jeg selv valgt enten Watership Down, The Secret Of Kells (godt at se, at det ikke kun er mig, der hylder denne film, Neranders) og/eller Illusionisten.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
godt at se, at det ikke kun er mig, der hylder denne film, Neranders
Credit where credit is due. Jeg holder meget af dens visuelle udtryk, som kaster en helt særlig stemning over filmen. Det er dog noget tid siden, jeg så den, men et gensyn vil være kærkommen.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Det er ikke lige min afdeling, men ja, hvis vi kan skaffe filmen på DVD/BD, har vi fået sponsoreret et film-licens, som giver os tilladelse til at fremvise film for de studerende
Man kan købe noget, der hedder en film-licens. Det koster 3000 kr. om året, og så kan man faktisk vise lige, hvad man vil...MEN, man må ikke på nogen måde reklamere for det
Det er ikke lige min afdeling, men ja, hvis vi kan skaffe filmen på DVD/BD, har vi fået sponsoreret et film-licens, som giver os tilladelse til at fremvise film for de studerende
Man kan købe noget, der hedder en film-licens. Det koster 3000 kr. om året, og så kan man faktisk vise lige, hvad man vil...MEN, man må ikke på nogen måde reklamere for det
Ok, men det her var heller ikke ment som reklame, da det kun er for studerende på skolen. Indlæget var udelukket tiltænkt forslag til hvad vi skal vise.
#11 Lord Beef Jerky 12 år siden
#12 Neranders 12 år siden
Credit where credit is due. Jeg holder meget af dens visuelle udtryk, som kaster en helt særlig stemning over filmen. Det er dog noget tid siden, jeg så den, men et gensyn vil være kærkommen.
"That's rough, buddy."
#13 Skeloboy 12 år siden
#14 Graversen 12 år siden
Ok, men det her var heller ikke ment som reklame, da det kun er for studerende på skolen. Indlæget var udelukket tiltænkt forslag til hvad vi skal vise.