"It is feared by the natives because it is attracted to urine or blood, and if the bather is nude it will swim into an orifice (the anus or vagina, or even in the case of smaller specimens the penis—and perhaps deep into the urethra)."
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Jeg er pisse ræd for fugle, så det kunne være den ultimative terror for mig. Fugle er ikke andet end flyvende rotter, der er befæstede med lus. Jeg er varm fortaler for bure til burhøns o.a. der piner dette gudsforladte dyr (læs: monster) ! De er frygtelige, slet og ret.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Der findes jo også enormt giftige gobler ved Australiens kyst forresten... :-D
Og nu vi er ved vandet så er blæksprutter bare såååå creepy! Behøver dog nok ikke være så stor som Kraken. ;-) Edit tilføjelse: fx Blue Ringed Octopus "The blue-ringed octopus is the size of a golf ball but its venom is powerful enough to kill 26 human adults in minutes. There is no known antidote."
Ellers måske de der (sten?)fisk der har en giftig pig på ryggen?
Har også lige bestilt Little Shop of Horrors og det behøver vel ikke være et dyr - en kødædende kæmpeplante er da også attraktiv?! :-)
Skorpioner er dog nok lidt mere indy-agtigt? Eller giftige løvfrøer? Dog uden at det behøver regne med dem... :-)
#11 e-male 19 år siden
"It is feared by the natives because it is attracted to urine or blood, and if the bather is nude it will swim into an orifice (the anus or vagina, or even in the case of smaller specimens the penis—and perhaps deep into the urethra)."
#12 nakalay 19 år siden
#13 SpielbergFreak 19 år siden
Føj for satan en klam fætter!!!
#14 davenport 19 år siden
Jeg er pisse ræd for fugle, så det kunne være den ultimative terror for mig.
Fugle er ikke andet end flyvende rotter, der er befæstede med lus.
Jeg er varm fortaler for bure til burhøns o.a. der piner dette gudsforladte dyr (læs: monster) !
De er frygtelige, slet og ret.
#15 McPeter 19 år siden
[url= has fish surgically removed video[/url]
:-)
Hvad med hyener?
#16 McPeter 19 år siden
Og nu vi er ved vandet så er blæksprutter bare såååå creepy! Behøver dog nok ikke være så stor som Kraken. ;-)
Edit tilføjelse: fx Blue Ringed Octopus
"The blue-ringed octopus is the size of a golf ball but its venom is powerful enough to kill 26 human adults in minutes. There is no known antidote."
Ellers måske de der (sten?)fisk der har en giftig pig på ryggen?
Har også lige bestilt Little Shop of Horrors og det behøver vel ikke være et dyr - en kødædende kæmpeplante er da også attraktiv?! :-)
Skorpioner er dog nok lidt mere indy-agtigt? Eller giftige løvfrøer? Dog uden at det behøver regne med dem... :-)
Find mere inspiration her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dangerous_animals
#17 filmz-bullettooth 19 år siden
#18 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#19 filmz-vassago 19 år siden
#20 Patriarch 19 år siden