#9 Hvad vil du give for Bloodsport soundtracket? Jeg er ikke interesseret i din sjæl (eller seksuelle ydelser), men kontanter kan også bruges.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
betyder det at det kommer de? single white female er virkelig godt husker jeg... og catwomans blanding af etniske stemmer og nutidige beats, med lækre stryger arrangementer er også rigtigt lækkert...
jeg må hellere søge ebay igennem... for det der tema i speed er for cool...
#14 Jeg har ikke hørt at de skulle være ikke planlagt til udgivelse, men historien har masser gange vist at de fleste "forsvundne" scores før eller siden finder vej til butikkerne, så man ved aldrig :)
Scoret til "Catwoman" var forresten oprindeligt planlagt til udgivelse, men det satte filmens ringe indtjening en stopper for det, men Klaus Badelt har dog i meget begrænset oplæg udsendt en promo-version af scoret.
16# øv øv øv øv... hvor får man fat i den promo-version? og hvordan ved du alt det???
du ved næsten mere om soundtracks end mig.... (vildt, hvis det er sandt) du har vist også flere end mig... men jeg dyrker det ikke så meget mere.. jeg lægger bare meget meget mærke til det når jeg ser en film, og nogen gange kan jeg finde på at se en film, bare for at høre hvad komponisten har lavet..
"Fordi han ingen venner har!" Haha, jeg nåede at sige det før jer andre :)
Well I don't know, jeg elsker bare filmmusik og læser hvad jeg kan finde om det i blade/netsider, specielt Film Score Monthly, som er min absolutte favorit.
Promoer er som regel svære at få fat i fordi de så sjældne og koster derfor kassen, men ellers cirkulerere de sikkert rundt ude i den ulovlige verden af downloading.
#11 19 år siden
#12 PredatorX 19 år siden
Jep, men det er ikke det komplete score.
#13 filmz-yoshimura 19 år siden
#14 thomas040 19 år siden
betyder det at det kommer de? single white female er virkelig godt husker jeg... og catwomans blanding af etniske stemmer og nutidige beats, med lækre stryger arrangementer er også rigtigt lækkert...
jeg må hellere søge ebay igennem... for det der tema i speed er for cool...
#15 PredatorX 19 år siden
You've got mail
#16 Michael Andersen 19 år siden
Scoret til "Catwoman" var forresten oprindeligt planlagt til udgivelse, men det satte filmens ringe indtjening en stopper for det, men Klaus Badelt har dog i meget begrænset oplæg udsendt en promo-version af scoret.
#17 thomas040 19 år siden
og hvordan ved du alt det???
du ved næsten mere om soundtracks end mig.... (vildt, hvis det er sandt)
du har vist også flere end mig... men jeg dyrker det ikke så meget mere.. jeg lægger bare meget meget mærke til det når jeg ser en film, og nogen gange kan jeg finde på at se en film, bare for at høre hvad komponisten har lavet..
#18 Michael Andersen 19 år siden
Well I don't know, jeg elsker bare filmmusik og læser hvad jeg kan finde om det i blade/netsider, specielt Film Score Monthly, som er min absolutte favorit.
Promoer er som regel svære at få fat i fordi de så sjældne og koster derfor kassen, men ellers cirkulerere de sikkert rundt ude i den ulovlige verden af downloading.
#19 thomas040 19 år siden
lad mig lige høre dig engang...
Ringenes Herre... skidt eller kanel?
#20 Michael Andersen 19 år siden