Uha... Ja det er geniale soundtracks... specielt det første.
Howard Shore's score til "Silence of the Lambs" er også fortræffeligt:-)
Soundtracks til "Predator" og "Romancing the Stone" var også meeeeeget lang tid om at nå butikerne, men det skete da i sidste ende, så man kan altid håbe...
Så vil jeg anbefale Dragonheart. Dele af scoret blev brugt i Oscar showet fra 98, i en fimmontage der viste et lille klip fra alle film der nogensinde havde fundet en oscar for bedste film. Det stykke musik er helt fantastisk!
De ubrugte versioner koster dog en lille bondegård, men den engelse udgave af amazon ser ud til at have en ubrugt til en fornuftig pris. Hans Zimmer spiller forresten synthesizer på soundtracket :)
Jeg har selv det omtalte soundtrack, men kunne egentlig godt tænke mig at man snart udgav musikken til "Batman: The Animated Series" - mindes i hvert fald at Shirley Walker (og skiftevis en række andre komponister) lavede noget ret fedt underlægningsmusik til serien.
#26 Ja, de ædru versioner må de godt beholde for dem selv. Har endnu hverken set eller hørt "Return of the Joker". Er musikken ovre i den fusionstil med rock og orkestermusik som bliver brugt i "Batman Beyond"?
#27, kan ikke helt huske scoret til "Return of the Joker, da det er lang tid siden jeg har set den, men mener da bestemt at der er noget af den fusionsstil du taler om, men der er også noget gigantisk kor-værk som i Mask of the Phantasm. Brugen af kor giver en så fantastisk følelse til The Joker at man er tæt på at taber kæben af begejstring.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#21 PredatorX 19 år siden
Uha... Ja det er geniale soundtracks... specielt det første.
Howard Shore's score til "Silence of the Lambs" er også fortræffeligt:-)
Soundtracks til "Predator" og "Romancing the Stone" var også meeeeeget lang tid om at nå butikerne, men det skete da i sidste ende, så man kan altid håbe...
#22 19 år siden
#23 filt 19 år siden
#24 El vez 19 år siden
http://www.amazon.com/gp/product/B000002MO0/sr=8-4...
#25 Michael Andersen 19 år siden
Jeg har selv det omtalte soundtrack, men kunne egentlig godt tænke mig at man snart udgav musikken til "Batman: The Animated Series" - mindes i hvert fald at Shirley Walker (og skiftevis en række andre komponister) lavede noget ret fedt underlægningsmusik til serien.
#26 filt 19 år siden
#27 Michael Andersen 19 år siden
#28 filt 19 år siden