Hmm, nu har jeg lavet om på min mening to gange... Jeg ender med at sige, at Never Say Never Again ER en James Bond film, eftersom den står som en officiel James Bond film på det link, jeg giver i #1.
Spørgsmål 14: Nævn en film, som George Lucas har instrueret.
Den gode, gamle George Lucas har i alt instrueret 6 film, hvoraf 4 af disse er Star Wars film. Så er spørgsmålet bare, om Filmzerne har gættet på nogle af hans mere ukendte film, eller om de har taget en Star Wars film.
På nær hvis andet er påpeget på forhånd naturligvis.
Tjah, JEG opfattede det ihvertfald sådan, at det var den officielle franchise, der var tænkt på - og det gjorde jeg fordi Foeller snakkede om, at "Bond 23" ikke var et gyldigt bud, hvorved jeg straks havde fokus på de 22 film, som franchisen hidtil har budt på.
#134 Well... den hedder jo Bond 23 hvis man kigger på IMDB, så han kan vel ikke henvise til den på nogen anden måde end netop den titel... men jeg giver dig ret i, at det virker lidt som et snydespørgsmål idet man sagtens kan misforstå det, men står stadig fast ved, at hvis intet andet direkte er påpeget, så må man godt bruge de to film som svar. Nu nævnte han dog selv et link, som jeg ikke havde brugt, så svarmulighederne er naturligvis alle de film, der er at finde i det link... som han også selv påpegede... ellers ville jeg bestemt holde mig til den anden retorik.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Star Wars: Episode II: - 1 point Steffan Rasmussen
Star Wars: Episode I: - 2 point Foeller IK
Star Wars: Episode III: - 3 point Herrguth Batsy MOVIE1000
American Graffiti: - 3 point dyg TheEnd Collateral
Star Wars Episode IV: A New Hope: - 4 point Antlion Wangsgaard Lord Beef Jerky BN
THX 1138 - 5 point tiany Ericmase Bony Åkepool Laksen
Alle Lucas' film kom i spil, og det var kun Steffan Rasmussen, der var klog nok til at se, at Star Wars 2 ikke blev hapset. Det gjorde til gengæld den ukendte THX 1138, som SHEEPede i stor stil! ________ Stilling efter 14. runde: Laksen - 31 point TheEnd - 32 point Steffan Rasmussen - 32 point IK - 35 point Herrguth - 37 point Foeller - 38 point BN - 44 point dyg - 44 point Åkepool - 45 point Antlion - 45 point tiany - 48 point Ericmase - 48 point Bony - 49 point MOVIE1000 - 49 point Collateral - 50 point Batsy - 51 point Wangsgaard - 53 point Lord Beef Jerky - 54 point
Så kom der spænding på! Den gode fisk, som ellers har været så spot on indtil videre, rammer ved siden af, og med kun 1 runde tilbage, er der 3 personer, som kun har 1 point mellem sig!
Spørgsmål 15: Nævn en af The Godfather filmene (33,33% chance).
Så er det roulette tid! Der er 3 The Godfather film, og der er 1 point mellem de tre førende. Det vil sige, at det bliver en sindssygt spændende sidste runde! Hvem mon som løber med førstepladsen, og mon den gode Lord Beef Jerky kan nappen en sidsteplads?
The Godfather: - 10 point Antlion Foeller tiany Bony MOVIE1000 Wangsgaard Åkepool BN Steffan Rasmussen Lord Beef Jerky
The Godfather: Part 2: - 4 point Herrguth dyg IK TheEnd
The Godfather: Part 3: - 4 point Ericmase Batsy Laksen Collateral
Av, av, av. Der var 10 deltagere, som slog sig meget hårdt på det sidste spørgsmål. Bl.a. Steffan Rasmussen, som ellers lignede en mulig vinder før denne runde! _______ Den samlede stilling: 1) Laksen - 35 point 2) TheEnd - 36 point 3) IK - 39 point 4) Herrguth - 41 point 5) Steffan Rasmussen - 42 point
6) Foeller - 48 point 6) dyg - 48 point 8) Ericmase - 52 point 9) BN - 54 point 9) Collateral - 54 point
11) Åkepool - 55 point 11) Antlion - 55 point 11) Batsy - 55 point 14) tiany - 58 point 15) Bony - 59 point 16) MOVIE1000 - 59 point 17) Wangsgaard - 63 point 18) Lord Beef Jerky - 64 point
Stort tillykke til Laksen, som vandt denne første omgang af PEEHS! Tak for spillet alle sammen! :)
#131 MMB 13 år siden
#132 MMB 13 år siden
Nævn en film, som George Lucas har instrueret.
Den gode, gamle George Lucas har i alt instrueret 6 film, hvoraf 4 af disse er Star Wars film. Så er spørgsmålet bare, om Filmzerne har gættet på nogle af hans mere ukendte film, eller om de har taget en Star Wars film.
#133 Lord Beef Jerky 13 år siden
#134 BN 13 år siden
Tjah, JEG opfattede det ihvertfald sådan, at det var den officielle franchise, der var tænkt på - og det gjorde jeg fordi Foeller snakkede om, at "Bond 23" ikke var et gyldigt bud, hvorved jeg straks havde fokus på de 22 film, som franchisen hidtil har budt på.
Men jeg tog åbenbart fejl.
#135 Lord Beef Jerky 13 år siden
#136 MMB 13 år siden
Star Wars: Episode II: - 1 point
Steffan Rasmussen
Star Wars: Episode I: - 2 point
Foeller
IK
Star Wars: Episode III: - 3 point
Herrguth
Batsy
MOVIE1000
American Graffiti: - 3 point
dyg
TheEnd
Collateral
Star Wars Episode IV: A New Hope: - 4 point
Antlion
Wangsgaard
Lord Beef Jerky
BN
THX 1138 - 5 point
tiany
Ericmase
Bony
Åkepool
Laksen
Alle Lucas' film kom i spil, og det var kun Steffan Rasmussen, der var klog nok til at se, at Star Wars 2 ikke blev hapset. Det gjorde til gengæld den ukendte THX 1138, som SHEEPede i stor stil!
________
Stilling efter 14. runde:
Laksen - 31 point
TheEnd - 32 point
Steffan Rasmussen - 32 point
IK - 35 point
Herrguth - 37 point
Foeller - 38 point
BN - 44 point
dyg - 44 point
Åkepool - 45 point
Antlion - 45 point
tiany - 48 point
Ericmase - 48 point
Bony - 49 point
MOVIE1000 - 49 point
Collateral - 50 point
Batsy - 51 point
Wangsgaard - 53 point
Lord Beef Jerky - 54 point
Så kom der spænding på! Den gode fisk, som ellers har været så spot on indtil videre, rammer ved siden af, og med kun 1 runde tilbage, er der 3 personer, som kun har 1 point mellem sig!
#137 MMB 13 år siden
Nævn en af The Godfather filmene (33,33% chance).
Så er det roulette tid! Der er 3 The Godfather film, og der er 1 point mellem de tre førende. Det vil sige, at det bliver en sindssygt spændende sidste runde! Hvem mon som løber med førstepladsen, og mon den gode Lord Beef Jerky kan nappen en sidsteplads?
#138 MMB 13 år siden
The Godfather: - 10 point
Antlion
Foeller
tiany
Bony
MOVIE1000
Wangsgaard
Åkepool
BN
Steffan Rasmussen
Lord Beef Jerky
The Godfather: Part 2: - 4 point
Herrguth
dyg
IK
TheEnd
The Godfather: Part 3: - 4 point
Ericmase
Batsy
Laksen
Collateral
Av, av, av. Der var 10 deltagere, som slog sig meget hårdt på det sidste spørgsmål. Bl.a. Steffan Rasmussen, som ellers lignede en mulig vinder før denne runde!
_______
Den samlede stilling:
1) Laksen - 35 point
2) TheEnd - 36 point
3) IK - 39 point
4) Herrguth - 41 point
5) Steffan Rasmussen - 42 point
6) Foeller - 48 point
6) dyg - 48 point
8) Ericmase - 52 point
9) BN - 54 point
9) Collateral - 54 point
11) Åkepool - 55 point
11) Antlion - 55 point
11) Batsy - 55 point
14) tiany - 58 point
15) Bony - 59 point
16) MOVIE1000 - 59 point
17) Wangsgaard - 63 point
18) Lord Beef Jerky - 64 point
Stort tillykke til Laksen, som vandt denne første omgang af PEEHS! Tak for spillet alle sammen! :)
#139 TheEnd 13 år siden
#140 Laksen 13 år siden
Mange tak! Der blev også researchet en hel del i forbindelse med at finde svar :)