Hov, BN. Jeg har vist lavet en mindre regnefejl angående TheEnds fejl i spørgsmål 4: Der er kun 8 unikke svar og ikke 9 unikke svar, eftersom TheEnds svar var forkert, og det betyder, at han kun skal have 7 point og ikke 8 point i den runde. :)
Eric Idle: - 4 point Foeller Nicki52 TheEnd Herrguth:
Graham Chapman: - 4 point Lord Beef Jerky Skeloboy Collateral Bony
____________ Stilling efter 8. runde: tiany - 15 point Antlion - 15 point Foeller - 16 point MOVIE1000 - 16 point Bony - 17 Åkepool - 17 point Nicki52 - 18 Collateral - 19 point Skeloboy - 19 point Lord Beef Jerky - 20 point Herrguth - 21 TheEnd - 23 point
Foeller blev således vippet af førstepladsen, som Tiany og Antlion herefter deler. Som det ser ud nu, kunne det tyde på, at det virkelig er the end for TheEnd. Han må tage en frygtelig revanche i en senere udgave af quizzen - ihvertfald hvis det nuværende billede holder.
____________ Stilling efter 9. runde: tiany - 16 point Antlion - 17 point Foeller - 17 point MOVIE1000 - 18 point Bony - 18 Åkepool - 18 point Nicki52 - 19 Skeloboy - 20 point Collateral - 21 point Lord Beef Jerky - 22 point Herrguth - 23 TheEnd - 25 point
Tiany er nu alene på førstepladsen, men med som Antlion og Foeller i faretruende nærhed.
Spørgsmål 10: Nævn en berømt komiker fra stumfilms-alderen
I dette tilfælde demonstrerer quiz-deltagerne enten en stor, erfaringsbaseret viden om stumfilms-komikerne ... eller også har de - som nævnt af TheEnd - slået navnene efter (hvilket også er tilladt i den her quiz).
Ihvertfald er der kommet 11 svar ud af spørgsmålet. Hvilke to quiz-deltagere kom mon på den samme stumfilms-komiker?
#121 MMB 13 år siden
Der er kun 8 unikke svar og ikke 9 unikke svar, eftersom TheEnds svar var forkert, og det betyder, at han kun skal have 7 point og ikke 8 point i den runde. :)
#122 BN 13 år siden
*lukker mine store, barkede, beskidte og ildelugtende næver om Foellers hals og klemmer til*
... Jeg trækker 1 point fra til allersidst i quizzen, altså efter svarene på spørgsmål 15. :-)
#123 MOVIE1000 13 år siden
HUSK!!!!!!!!!
at deltage i Sheep runde 6. deadline imorgen kl 19:00
http://filmz.dk/forum/tagwall/sheep-quiz-runde-6-6...
#124 BN 13 år siden
Michael Palin: - 2 point
tiany
MOVIE1000
Terry Jones: - 2 point
Antlion
Åkepool
Eric Idle: - 4 point
Foeller
Nicki52
TheEnd
Herrguth:
Graham Chapman: - 4 point
Lord Beef Jerky
Skeloboy
Collateral
Bony
Foeller - 16 point
MOVIE1000 - 16 point
Bony - 17
Åkepool - 17 point
Nicki52 - 18
Collateral - 19 point
Skeloboy - 19 point
Lord Beef Jerky - 20 point
Herrguth - 21
TheEnd - 23 point
Foeller blev således vippet af førstepladsen, som Tiany og Antlion herefter deler. Som det ser ud nu, kunne det tyde på, at det virkelig er the end for TheEnd. Han må tage en frygtelig revanche i en senere udgave af quizzen - ihvertfald hvis det nuværende billede holder.
#125 BN 13 år siden
Her tænker du måske: 'Det spørgsmål må da give en frygtelig spredning i svarene!'
Men nej, det er faktisk ikke så galt endda. ;-)
Svarene følger om lidt.
#126 tiany 13 år siden
Jeg kan slet ikke huske hvad jeg svarede i 9eren :D - men det får jeg jo nok at se
#127 MMB 13 år siden
#128 TheEnd 13 år siden
Men jeg vil da sætte en hund på at folk slå diverse film og personer op og angiver dem som svar uden at kende dem på forhånd... :)
#129 BN 13 år siden
Robert Carlyle: - 1 point
tiany
Richard Kiel: - 1 point
Foeller
Jesper Christensen: - 1 point
Skeloboy
Robert Shaw: - 1 point
Åkepool
Telly Savales: - 1 point
Bony
Donald Pleasence: - 2 point
Herrguth
MOVIE1000
Ulrich Thomsen: - 1 point
Nicki52
Louis Jourdan: - 2 point
Lord Beef Jerky
TheEnd
Curd Jürgens: - 2 point
Antlion
Collateral:
Foeller - 17 point
MOVIE1000 - 18 point
Bony - 18
Åkepool - 18 point
Nicki52 - 19
Skeloboy - 20 point
Collateral - 21 point
Lord Beef Jerky - 22 point
Herrguth - 23
TheEnd - 25 point
Tiany er nu alene på førstepladsen, men med som Antlion og Foeller i faretruende nærhed.
#130 BN 13 år siden
I dette tilfælde demonstrerer quiz-deltagerne enten en stor, erfaringsbaseret viden om stumfilms-komikerne ... eller også har de - som nævnt af TheEnd - slået navnene efter (hvilket også er tilladt i den her quiz).
Ihvertfald er der kommet 11 svar ud af spørgsmålet. Hvilke to quiz-deltagere kom mon på den samme stumfilms-komiker?