Gravatar

#151 BN 13 år siden

Foeller (147) skrev:
BN, jeg skal have et point mindre! I spørgsmål 12 går jeg fra 19 til 22 point, selvom jeg kun fik 2 point i den runde!

Ups, det er korrekt. tak
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#152 MMB 13 år siden

Åkepool (150) skrev:
Husk at trække Foeller, så jeg kan mase mig foran ham ;)

Du ryger jo efter mig, ved at han trækker mig i point? :D
Gravatar

#153 Åkepool 13 år siden

Nå ja, Fuck!!

Det er jo PEEHS, ikke SHEEP :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#154 Collateral 13 år siden

Ej kom nu lige med den slutscore :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#155 Bony 13 år siden

Ja, det er sgu' da latterligt med den ventetid. Jeg gider sgu ikke være med hvis BN skal være quizmaster igen. Hvis man ikke har tiden eller muligheden for, at give afsløringerne ud i et uden alle disse afbrydelser, så skal man altså ikke være quizmaster.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#156 TheEnd 13 år siden

tiany (131) skrev:
Ja, sikkert... MEN her skulle man jo nævne en person som folk i al almindlighed kender fra LOTR og ham gutten var der ingen der kendte

Nemlig! Spørgsmålet lød ikke således: Nævn en skuespiller, som er kendt og som de fleste kender fra The Lord of the Rings-trilogien, men det lød: Nævn en skuespiller, som de fleste kender fra The Lord of the Rings-trilogien.
Så altså bare fordi folk ikke kender Jed Brophy, gør ham ikke uegnet som svar til spørgsmålet.
Jeg vil altså påstå at hvis man kender Jed Brophy, så kender man ham højst sandsynligt fra LOTR filmene, eftersom han ikke har haft større roller i mainstream film. Dermed er han eget som svar til spørgsmålet-

Jeg mener at jeg er blevet uretmæssigt straffet og kræver en uvildig undersøgelse! :D
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#157 MOVIE1000 13 år siden

UUUUHHH :D så tæt på at vinde :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#158 Bony 13 år siden

TheEnd (156) skrev:
Nemlig! Spørgsmålet lød ikke således: Nævn en skuespiller, som er kendt og som de fleste kender fra The Lord of the Rings-trilogien, men det lød: Nævn en skuespiller, som de fleste kender fra The Lord of the Rings-trilogien.
Så altså bare fordi folk ikke kender Jed Brophy, gør ham ikke uegnet som svar til spørgsmålet.
Jeg vil altså påstå at hvis man kender Jed Brophy, så kender man ham højst sandsynligt fra LOTR filmene, eftersom han ikke har haft større roller i mainstream film. Dermed er han eget som svar til spørgsmålet-

Jeg mener at jeg er blevet uretmeæssigt straffet og kræver en uvildig undersøgelse! :D

Spørgsmålet er jo bare dårligt formuleret. I bund og grund ser jeg heller intet problem i dit svar, det er mere spørgsmålet der er formuleret lidt dumt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#159 TheEnd 13 år siden

Bony (158) skrev:

Spørgsmålet er jo bare dårligt formuleret. I bund og grund ser jeg heller intet problem i dit svar, det er mere spørgsmålet der er formuleret lidt dumt.

Det skal jeg jo ikke straffes for...
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#160 Collateral 13 år siden

#156: Nu skal BN heller ikke hagles alt for meget ned, men synes generelt det er lidt problematisk når vi kommer ud i de her formuleringsdiskussioner. Det var lidt det samme med black guy spørgsmålet hvor tilføjelsen af

12) Nævn en berømt sort, mandlig skuespiller, som altid er blandt de første du kommer i tanke om, når snakken falder på sorte skuespillere

gør spørgsmålet til en lidt skæv størrelse. For hvem falder mig lige ind? Det ved jeg altså ikke lige umiddelbart. Så måske simplere er bedre til fremtidig reference.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: