Gravatar

#161 Åkepool 13 år siden

Kom så BN, jeg vil være tilfreds med top 1 :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#162 Collateral 13 år siden

Overvejer lidt at byde ind som quizmaster i næste omgang.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#163 Åkepool 13 år siden

BN, det var 21.59 du ligesom lagde op til afsløringen af spørgsmål 15. Nu er der gået 1 time og 35 min., så nu må du rykke, for jeg skal i seng om lidt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#164 MMB 13 år siden

TheEnd (156) skrev:
Nemlig! Spørgsmålet lød ikke således: Nævn en skuespiller, som er kendt og som de fleste kender fra The Lord of the Rings-trilogien, men det lød: Nævn en skuespiller, som de fleste kender fra The Lord of the Rings-trilogien.
Så altså bare fordi folk ikke kender Jed Brophy, gør ham ikke uegnet som svar til spørgsmålet.
Jeg vil altså påstå at hvis man kender Jed Brophy, så kender man ham højst sandsynligt fra LOTR filmene, eftersom han ikke har haft større roller i mainstream film. Dermed er han eget som svar til spørgsmålet-

Jeg mener at jeg er blevet uretmæssigt straffet og kræver en uvildig undersøgelse! :D

BN #1 skrev:
4) Nævn en skuespiller, som folk i almindelighed kender og husker fra The Lord of the Rings-trilogien

Sådan lød spørgsmålet. Der er ingen folk i almindelighed, som kender eller husker ham fra Lord of the Rings. Det er han simpelthen for ukendt til. Jo, hvis man kender ham på forhånd, så har du en pointe. Men folk i almindelighed kender ham ikke på forhånd.

P.S. kom nu BN!
Gravatar

#165 TheEnd 13 år siden

Jeg tror BN er gået i seng :)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#166 Collateral 13 år siden

TheEnd (165) skrev:
Jeg tror BN er gået i seng :)

Nooooooooooooo
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#167 MOVIE1000 13 år siden

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#168 TheEnd 13 år siden

MOVIE1000 (167) skrev:
http://www.addictinggames.com/arcade-games/theworldshardestgame.jsp

nice! :D
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#169 TheEnd 13 år siden

level 2!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#170 MOVIE1000 13 år siden

level 6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: