Master and Commander: The Far Side of the World - 1 point tiany
Road to Perdition: - 1 point Foeller
Legends Of The Fall: - 1 point Lord Beef Jerky
The English Patient: - 1 point TheEnd
Braveheart: - 1 point Skeloboy
JFK: - 1 point MOVIE1000
A River runs through it: - 1 point Åkepool
Ringenes herre: Eventyret om ringen: - 1 point Nicki52
Memoirs of a Geisha: - 3 point Antlion Herrguth Collateral
____________ Stilling efter 3. runde: Foeller - 5 point tiany - 6 point TheEnd - 6 point Collateral - 7 point Skeloboy - 7 point Nicki52 - 7 point Bony - 7 point MOVIE1000 - 8 point Lord Beef Jerky - 8 point Antlion - 9 point Åkepool - 9 point Herrguth - 9 point
Foeller har nu førstepladsen helt for sig selv! Men Tiany og TheEnd ligger lige i hælene på ham. ... I bunden er Åkepool ikke længere alene, men har selskab af Antlion og Herrguth. Til alles orientering kan jeg nævne, at jeg faktisk ikke selv kender slutresultatet, men ligesom jer følger udviklingen efterhånden som jeg får placeret point for svarene. :-)
Billy Boyd: - 3 point Herrguth Collateral Foeller ____________ Stilling efter 4. runde: tiany - 7 point TheEnd - 7 point Foeller - 8 point Skeloboy - 8 point Nicki52 - 8 Bony - 8 MOVIE1000 - 9 point Lord Beef Jerky - 9 point Collateral - 10 point Antlion - 10 point Åkepool - 10 point Herrguth - 12
Nå, så overtog forfølgerne tiany og TheEnd i fællesskab førstepladsen. Foeller ligger dog stadig og lurer, men det samme gør nogle af de andre deltagere. Åkepool og Antlion har bevæget sig væk fra bunden, som nu er domineret af en enkelt deltager, nemlig Herrguth. ... Hvad skal det dog ende med? ;-)
Pfew! Tænkte, at hvis jeg tog den mest åbenlyse, ville andre ikke tage ham...sådan har jeg desværre tænkt et par gange, og det er sgu lidt et gamble :)
Michael Dudikoff: - 2 point Lord Beef Jerky Åkepool
Arnold Schwarzenegger: - 1 point Nicki52
Rutger Hauer: - 1 point TheEnd
Mel Gibson: - 1 point MOVIE1000
Burt Reynolds: - 1 point Collateral
Dolph Lundgren: - 2 point Herrguth Bony ____________ Stilling efter 5. runde: TheEnd - 8 point tiany - 9 point Foeller - 9 point Nicki52 - 9 Skeloboy - 10 point Bony - 10 MOVIE1000 - 10 point Lord Beef Jerky - 11 point Collateral - 11 point Antlion - 11 point Åkepool - 12 point Herrguth - 14
TheEnd er hermed alene på førstepladsen. Og Herrguth forbliver i bunden. Der synes ikke at være så frygteligt langt den ene eller den anden vej. Men nu må vi se ...
#81 BN 13 år siden
Master and Commander: The Far Side of the World - 1 point
tiany
Road to Perdition: - 1 point
Foeller
Legends Of The Fall: - 1 point
Lord Beef Jerky
The English Patient: - 1 point
TheEnd
Braveheart: - 1 point
Skeloboy
JFK: - 1 point
MOVIE1000
A River runs through it: - 1 point
Åkepool
Bony
Ringenes herre: Eventyret om ringen: - 1 point
Nicki52
Memoirs of a Geisha: - 3 point
Antlion
Herrguth
Collateral
TheEnd - 6 point
Collateral - 7 point
Skeloboy - 7 point
Nicki52 - 7 point
Bony - 7 point
MOVIE1000 - 8 point
Lord Beef Jerky - 8 point
Antlion - 9 point
Åkepool - 9 point
Herrguth - 9 point
Foeller har nu førstepladsen helt for sig selv! Men Tiany og TheEnd ligger lige i hælene på ham. ... I bunden er Åkepool ikke længere alene, men har selskab af Antlion og Herrguth. Til alles orientering kan jeg nævne, at jeg faktisk ikke selv kender slutresultatet, men ligesom jer følger udviklingen efterhånden som jeg får placeret point for svarene. :-)
#82 BN 13 år siden
Her skete det samme som ved spørgsmål 3, nemlig at der kom 10 forskellige svar, og at tre quiz-deltagere afgav det samme svar.
Gad vide hvem de tre uheldige deltagere var denne gang? ;-)
#83 Skeloboy 13 år siden
#84 BN 13 år siden
Sean Bean: - 1 point
tiany
Andy Serkis: - 1 point
Lord Beef Jerky
Orlando Bloom: - 1 point
Nicki52
Jed Brophy: - 1 point
TheEnd
Cate Blanchett: - 1 point
MOVIE1000
Viggo Mortensen: - 1 point
Bony
Dominic Monaghan: - 1 point
Åkepool
Elijah Wood: - 1 point
Skeloboy
Liv Tyler: - 1 point
Antlion
Billy Boyd: - 3 point
Herrguth
Collateral
Foeller
Foeller - 8 point
Skeloboy - 8 point
Nicki52 - 8
Bony - 8
MOVIE1000 - 9 point
Lord Beef Jerky - 9 point
Collateral - 10 point
Antlion - 10 point
Åkepool - 10 point
Herrguth - 12
Nå, så overtog forfølgerne tiany og TheEnd i fællesskab førstepladsen. Foeller ligger dog stadig og lurer, men det samme gør nogle af de andre deltagere. Åkepool og Antlion har bevæget sig væk fra bunden, som nu er domineret af en enkelt deltager, nemlig Herrguth. ... Hvad skal det dog ende med? ;-)
#85 Skeloboy 13 år siden
#86 BN 13 år siden
Er det ikke det man kalder omvendt psyko-logik ... eller noget i den retning? ;-)
#87 BN 13 år siden
Her er der så flere sammenfald i de afgivne svar. Og det forøger jo spændingen. :-)
#88 BN 13 år siden
Chuck Norris: - 2 point
tiany
Skeloboy
Danny Glover: - 1 point
Antlion
Kurt Russell: - 1 point
Foeller
Michael Dudikoff: - 2 point
Lord Beef Jerky
Åkepool
Arnold Schwarzenegger: - 1 point
Nicki52
Rutger Hauer: - 1 point
TheEnd
Mel Gibson: - 1 point
MOVIE1000
Burt Reynolds: - 1 point
Collateral
Dolph Lundgren: - 2 point
Herrguth
Bony
Foeller - 9 point
Nicki52 - 9
Skeloboy - 10 point
Bony - 10
MOVIE1000 - 10 point
Lord Beef Jerky - 11 point
Collateral - 11 point
Antlion - 11 point
Åkepool - 12 point
Herrguth - 14
TheEnd er hermed alene på førstepladsen. Og Herrguth forbliver i bunden. Der synes ikke at være så frygteligt langt den ene eller den anden vej. Men nu må vi se ...
#89 Skeloboy 13 år siden
Men det er dog kun en fejl i teksten, ikke i optællingen
#90 BN 13 år siden
Det er hermed rettet. Tak fordi du gjorde opmærksom på det. ;-)