Synes btw. det er sick, at Jed Brophy godkendes i spørgsmål 5. Jeg vidste, jeg skulle have taget en eller anden latterlig lille birolle... Der er no way, at de fleste kender ham.
Synes btw. det er sick, at Jed Brophy godkendes i spørgsmål 5. Jeg vidste, jeg skulle have taget en eller anden latterlig lille birolle... Der er no way, at de fleste kender ham.
Det er i spørgsmål 4 - ellers er jeg fuldstændig enig med dig.... jeg måtte google ham for overhovedet at vide hvem han er og selv der er jeg stadig på bar bund. Det der med at have spillet en ork i LOTR gør ikke en skuespiller til en "som de fleste kender"
#91 BN 13 år siden
Denne gang afgav de 12 quiz-deltagere 7 forskellige svar. Mon ikke dette vil skabe lidt usikkerhed med hensyn til det videre forløb? ;-)
Følg med i aftenen, når resten af svarene afsløres. Så er der nok også flere deltagere, der har tid til at kigge med.
So long! :-)
#92 Skeloboy 13 år siden
#93 BN 13 år siden
Heller ikke mellem 17 og 18? Det er det tidligste tidpunkt jeg får tid til at gøre den færdig.
#94 MOVIE1000 13 år siden
#95 Skeloboy 13 år siden
#96 MMB 13 år siden
#97 MMB 13 år siden
#98 Herrguth 13 år siden
#99 Lord Beef Jerky 13 år siden
#100 tiany 13 år siden
Det er i spørgsmål 4 - ellers er jeg fuldstændig enig med dig.... jeg måtte google ham for overhovedet at vide hvem han er og selv der er jeg stadig på bar bund. Det der med at have spillet en ork i LOTR gør ikke en skuespiller til en "som de fleste kender"