_______________________________ Stilling efter 7. runde: Bony - 10 point Neranders - 11 point Kruse - 11 point BN - 11 point Skeloboy - 11 point Lord Beef Jerky - 12 point Herrguth - 12 point Foeller - 12 point Movie1000 - 12 point Ilsø - 13 point McPeter - 15 point
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
8. Nævn navnet på en episode fra tv-serien "Columbo"s første sæson
Til ære for den nyligt afdøde Peter Falk og den fremragende tv-serie, som han var bredest kendt for, er her et spørgsmål omhandlende seriens første sæson. Selvom dette spørgsmål et blandt rundens snævreste er fordelingen overraskende pænt fordelt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
___________________________________ Stilling efter 8. runde: Bony - 12 point Kruse - 12 point Neranders - 13 point BN - 14 point Skeloboy - 13 point Lord Beef Jerky - 13 point Herrguth - 14 point Foeller - 14 point Movie1000 - 14 point Ilsø - 15 point McPeter - 17 point
9. Nævn en sangerinde der har forsøgt sig som skuespillerinde i mere end en film
Her må jeg være ærlig og sige at jeg ikke havde forudset de mange svarmuligheder, således er dette spørgsmål endt med at være en smule overflødigt idet samtlige deltagere har fundet et unikt svar. Så vi springer hurtigt videre med de spændende svar, mens jeg skammer mig.
Ovenstående var så skrevet før Bonys entre i legen, for nu er runden lige pludselig knap så ligegyldig - se om et øjeblik hvorfor.
#101 Collateral 13 år siden
Lord Beef Jerky
Foeller
Natural Born Killers - 2 point:
Kruse
McPeter
Bonnie and Clyde - 2 point:
Neranders
Bony
Family Plot - 1 point:
Herrguth
Love and a .45 - 1 point:
Ilsø
The Getaway - 1 point:
BN
Cruel Story of Youth - 1 point:
Skeloboy
I Love You Phillip Morris - 1 point:
MOVIE1000
Kruse - 11 point
BN - 11 point
Skeloboy - 11 point
Lord Beef Jerky - 12 point
Herrguth - 12 point
Foeller - 12 point
Movie1000 - 12 point
Ilsø - 13 point
McPeter - 15 point
#102 Skeloboy 13 år siden
#103 Bony 13 år siden
Kæresten sidder og brokker sig over, at vi ikke kan gå i gang med Rango i biografen, men det her er sgu for spændende. :)
#104 Skeloboy 13 år siden
#105 MMB 13 år siden
#106 Collateral 13 år siden
Til ære for den nyligt afdøde Peter Falk og den fremragende tv-serie, som han var bredest kendt for, er her et spørgsmål omhandlende seriens første sæson. Selvom dette spørgsmål et blandt rundens snævreste er fordelingen overraskende pænt fordelt.
#107 Collateral 13 år siden
Neranders
BN
Bony
Suitable for Framing - 2 point:
Foeller
Ilsø
Ransom for a Dead Man - 2 point:
Herrguth
McPeter
Death Lends a Hand - 2 point:
MOVIE1000
Skeloboy
Blueprint for Murder - 1 point:
Lord Beef Jerky
Murder by the Book - 1 point:
Kruse
Neranders - 13 point
BN - 14 point
Skeloboy - 13 point
Lord Beef Jerky - 13 point
Herrguth - 14 point
Foeller - 14 point
Movie1000 - 14 point
Ilsø - 15 point
McPeter - 17 point
#108 Skeloboy 13 år siden
Der er en lille skønhedsfejl dog...BN ligger to pladser for langt på, men det går jo nok
#109 Collateral 13 år siden
Her må jeg være ærlig og sige at jeg ikke havde forudset de mange svarmuligheder, således er dette spørgsmål endt med at være en smule overflødigt idet samtlige deltagere har fundet et unikt svar. Så vi springer hurtigt videre med de spændende svar, mens jeg skammer mig.
Ovenstående var så skrevet før Bonys entre i legen, for nu er runden lige pludselig knap så ligegyldig - se om et øjeblik hvorfor.
#110 Bony 13 år siden