Forkert svar: Christina Aguilera - 6 point: Bony ______________________________ Stilling efter 9. runde: Neranders - 13 point Kruse - 13 point BN - 14 point Skeloboy - 14 point Lord Beef Jerky - 14 point Herrguth - 15 point Foeller - 15 point Movie1000 - 15 point Ilsø - 16 point Bony - 18 point McPeter - 18 point
Spørgsmålet beder om navnet på en skuespillerinde der har prøvet kræfter med skuespillet i mere end én film. Så vidt jeg kan se er "Burlesque" Aguileras eneste film, og således bytter Bony en plads i front ud med en plads i den lavere ende af skalaen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#111 Bony 13 år siden
Pinligt.. :(
Men havde stadig 40 sekunder af min deadline. Det er ligesom på HF, altid aflevere opgaverne i sidste øjeblik. :)
#112 Skeloboy 13 år siden
#113 Bony 13 år siden
Heldigt nok for mig - og for min mad - så har jeg IKKE svaret Kylie. ;)
#114 Bony 13 år siden
#115 Collateral 13 år siden
Lord Beef Jerky
Miley Cyrus:
MOVIE1000
Madonna:
Kruse
Beyonce:
Foeller
Billie Piper:
Herrguth
Jennifer Lopez:
McPeter
Bette Midler:
Ilsø
Zoey Deschanel:
Neranders
Diana Ross:
BN
Kylie Minoque:
Skeloboy
Forkert svar: Christina Aguilera - 6 point:
Bony
BN - 14 point
Skeloboy - 14 point
Lord Beef Jerky - 14 point
Herrguth - 15 point
Foeller - 15 point
Movie1000 - 15 point
Ilsø - 16 point
Bony - 18 point
McPeter - 18 point
Spørgsmålet beder om navnet på en skuespillerinde der har prøvet kræfter med skuespillet i mere end én film. Så vidt jeg kan se er "Burlesque" Aguileras eneste film, og således bytter Bony en plads i front ud med en plads i den lavere ende af skalaen.
#116 Skeloboy 13 år siden
#117 Collateral 13 år siden
#118 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#119 MMB 13 år siden
Den er listet under "Self". Men om det skal tælle med, vil jeg ikke bedømme. Puha...
#120 Skeloboy 13 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Christina_Aguilera#Fi...