Gravatar

#131 Collateral 13 år siden

#130: Det er der jeg står op jo :) Eller lidt efter.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#132 MOVIE1000 13 år siden

Sådan I love you phillip morris :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#133 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg forstod det bestemt også som sangerinde før skuespillerinde.. deraf mit svar. Ellers havde jeg sikkert valgt en anden end jeg gjorde. Mht. Aguilera synes jeg ikke en cameo hvori hun spiller sig selv gælder... det er vel ikke egentligt skuespil, der er snakke om, hvis man spiller sig selv, og en cameo er jo ikke engang en rigtig rolle... hell, så kunne jeg sgu ligeså godt have valgt Justin Bieber!

Og til Foeller... jeg var den første til at sende svar ind, så du svarer det samme som mig, og du tilgives aldrig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#134 MMB 13 år siden

Lord Beef Jerky (133) skrev:
Og til Foeller... jeg var den første til at sende svar ind, så du svarer det samme som mig, og du tilgives aldrig!

Pjat! Jeg havde allerede udtænkt mine svar, længe før du indsendte dine!
Gravatar

#135 Lord Beef Jerky 13 år siden

#134 Ja - men jeg havde udtænkt mine længe før, du havde udtænkt dine!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#136 McPeter 13 år siden

Skod nightmare before xmas... :-((( Glemmer altid at han ikke har instrueret den selvom det jo ER en Tim Burton film på så mange måder.... :-(

Iøvrigt imponerende så få point jeg har fået lige på nær dette spørgsmål i betragtning af at jeg tilsyneladende efter kun få spørgsmål har glemt at jeg spillede PEEHS og ikke SHEEP. Bare se på mine svar og se hvor meget de godt kunne være SHEEP-svar i stedet. :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#137 MMB 13 år siden

Lord Beef Jerky (135) skrev:
#134 Ja - men jeg havde udtænkt mine længe før, du havde udtænkt dine!

BAH! :P
Gravatar

#138 Bony 13 år siden

Collateral (125) skrev:
#123: Men de øvrige roller er jo som hende selv, så hælder lidt til at holde fast i at svaret er forkert. Men vil ikke være uretfærdig selvfølgelig.

Jeg er, ikke overraskende, helt enig med Skeloboy her. Om hun spiller sig selv, en karakter ved navn Christina Aguilera eller en fiktiv person, så er det vel stadig skuespil som er instrueret af en instruktør, på samme måde som var det enhver anden skuespiller der var tale om. Jeg er enig i, at cameos er mindre end reelle roller, men definitionen er vel nogenlunde ens?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#139 Collateral 13 år siden

#138: Jeg skulle have været klarere i formuleringen af hvad jeg gik efter for svar. Ændrer det i morgen inden vi går videre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#140 Collateral 13 år siden

10. Nævn en af Stanley Kubricks 13 film som instruktør (igen er kortfilm o.l. ikke talt med)

Mesterinstruktøren Stanley Kubrick har som instruktør leveret en hel del vellykkede film, som er elsket af ganske mange. Selvom instruktøren desværre afgik ved døden kort efter at have færdiggjort, hvad der blev hans sidste film, "Eyes Wide Shut", er både den, og en masse andre af mandens film, lykkeligvis forblevet i mangt en filmfans hjerter, og bliver for en stor dels vedkommende genopdaget på blu-ray i disse år.

Skriv ny kommentar: