Gravatar

#121 Kruse 13 år siden

Og er det ikke meningen at personen skal have været sangerinde før hun blev skuespiller? I så fald gælder Jennifer Lopez da ikke, da jeg mener at hun var skuespiller før at hun blev sangerinde. Men det kan godt være at det bare er mig der tager fejl.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#122 Collateral 13 år siden

#120: Det er jo altsammen som hende selv.

#121: Principielt ville Zoey Deschanel så heller ikke tælle med tror jeg, men måden hvorpå spørgsmålet er stillet gør at jeg har ladet det passere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#123 Bony 13 år siden

Skeloboy (116) skrev:
#115 - det er forkert...hun har haft en cameo-rolle i Get Him To The Greek...og det vil jeg mene burde tælle med.

Det var også min egen tanke og grundlag for valget. :/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#124 MMB 13 år siden

Kruse (121) skrev:
Og er det ikke meningen at personen skal have været sangerinde før hun blev skuespiller? I så fald gælder Jennifer Lopez da ikke, da jeg mener at hun var skuespiller før at hun blev sangerinde. Men det kan godt være at det bare er mig der tager fejl.

Det har du ret i. :) Hvordan det skal tolkes, vil jeg heller ikke have æren af. :P
Gravatar

#125 Collateral 13 år siden

#123: Men de øvrige roller er jo som hende selv, så hælder lidt til at holde fast i at svaret er forkert. Men vil ikke være uretfærdig selvfølgelig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#126 Skeloboy 13 år siden

#125 - tjo, det er selvfølgelig dig, der er quizmaster her, men jeg vil mene en cameo tæller med. Det er jo stadig skuespil, hun spiller, selvom hun spiller sig selv
Gravatar

#127 Kruse 13 år siden

Collateral (122) skrev:
#121: Principielt ville Zoey Deschanel så heller ikke tælle med tror jeg, men måden hvorpå spørgsmålet er stillet gør at jeg har ladet det passere.

Fint fint, det var bare sådan at jeg forstod spørgsmålet. Men hvis der kan have været tvivl med en formulering, så er det nok også bedst at lade det gå.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#128 Skeloboy 13 år siden

Rækkefølgen er underordnet, vil jeg mene
Gravatar

#129 Collateral 13 år siden

#126: Jeg overvejer det lige til i morgen. Vil alligevel stoppe for i aften nu her. Resten kommer i morgen middag.

#127: Skulle have formuleret det skarpere, men ja.
Gravatar

#130 Skeloboy 13 år siden

#129 - sgu da ikke i morgen middag...der er jeg jo ikke stået op endnu...skal se en film kl. 3.15...:)

Skriv ny kommentar: