Svar på spørgsmål 15: Narniabæver1973 blev den store sheep! Næsten samtlige Filmzer var enige, bortset fra et par stykker der stemte på sig selv.
Narniabæver1973: - 12 point Herrguth Neranders Kruse McPeter MOVIE1000 tiany colocho BN Steffan Rasmussen IK Antlion rockysds
Babo Rises: - 1 point Sentrax
MOVIE1000: - 1 point HelmerJ
Lord Beef Jerky: - 1 point Lord Beef Jerky
Ericmase: - 1 point Ericmase _______ Den afsluttende stilling: 1. plads: Steffan Rasmussen: 120 point 2. plads: BN: 119 point 3. plads: tiany: 110 point
4. plads: Antlion: 109 point 5. plads: Lord Beef Jerky: 108 point 6. plads: Kruse: 105 point 7. plads: McPeter: 103 point 8. plads: IK: 100 point 9. plads: rockysds: 95 point 10. plads: Herrguth: 94 point
11. plads: Neranders: 81 point 12. plads: MOVIE1000: 73 point 13. plads: HelmerJ: 69 point 14. plads: Sentrax: 67 point 15. plads: Ericmase: 62 point 16. plads: colocho: 61 point
Av, av, av. Lord Beef Jerky røg fra en 2. plads til en 5. plads i sidste runde, hvilket betød, at tiany sneg sig ind i top 3. Til gengæld så lykkedes det Steffan Rasmussen at vinde 1. pladsen med kun 1 point ned til BN på 2. pladsen.
Stort tillykke til Steffan Rasmussen og tak for denne gang! :) Jeg håber, I synes, at spillet var sjovt! :)
Skriv gerne, hvad I synes om spillet, samt om I kunne tænke jer at deltage igen. Er der desuden nogen, som kunne tænke sig at arrangere spillet næste gang?
Troede sgu ikke at nogen ville stemme på mig Helmer :D
Som jeg har givet udtryk for i hele tråden synes jeg at det er et sjovt og underholdene spil :) hvis ingen melder sig frivviligt vil jeg da gerne overtage rollen som quizmaster i næste runde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Skriv gerne, hvad I synes om spillet, samt om I kunne tænke jer at deltage igen. Er der desuden nogen, som kunne tænke sig at arrangere spillet næste gang?
Det var da fantastisk og jeg er frisk på at deltage igen (bare bedre denne gang) :)
Jeg er igang med at lave spørgsmål til næste runde...
Lyder godt! Umiddelbart ved jeg ikke, om det ikke bliver for rodet at have det i én tråd. Det kunne jeg godt frygte... Men ved nærmere eftertanke, så er det nok bedre end en ny tråd hver gang.
#131 MMB 13 år siden
Narniabæver1973 blev den store sheep! Næsten samtlige Filmzer var enige, bortset fra et par stykker der stemte på sig selv.
Narniabæver1973: - 12 point
Herrguth
Neranders
Kruse
McPeter
MOVIE1000
tiany
colocho
BN
Steffan Rasmussen
IK
Antlion
rockysds
Babo Rises: - 1 point
Sentrax
MOVIE1000: - 1 point
HelmerJ
Lord Beef Jerky: - 1 point
Lord Beef Jerky
Ericmase: - 1 point
Ericmase
_______
Den afsluttende stilling:
1. plads: Steffan Rasmussen: 120 point
2. plads: BN: 119 point
3. plads: tiany: 110 point
4. plads: Antlion: 109 point
5. plads: Lord Beef Jerky: 108 point
6. plads: Kruse: 105 point
7. plads: McPeter: 103 point
8. plads: IK: 100 point
9. plads: rockysds: 95 point
10. plads: Herrguth: 94 point
11. plads: Neranders: 81 point
12. plads: MOVIE1000: 73 point
13. plads: HelmerJ: 69 point
14. plads: Sentrax: 67 point
15. plads: Ericmase: 62 point
16. plads: colocho: 61 point
Av, av, av. Lord Beef Jerky røg fra en 2. plads til en 5. plads i sidste runde, hvilket betød, at tiany sneg sig ind i top 3. Til gengæld så lykkedes det Steffan Rasmussen at vinde 1. pladsen med kun 1 point ned til BN på 2. pladsen.
Stort tillykke til Steffan Rasmussen og tak for denne gang! :) Jeg håber, I synes, at spillet var sjovt! :)
#132 MMB 13 år siden
Er der desuden nogen, som kunne tænke sig at arrangere spillet næste gang?
#133 Sentrax 13 år siden
#134 MOVIE1000 13 år siden
Som jeg har givet udtryk for i hele tråden synes jeg at det er et sjovt og underholdene spil :) hvis ingen melder sig frivviligt vil jeg da gerne overtage rollen som quizmaster i næste runde.
#135 McPeter 13 år siden
#136 McPeter 13 år siden
#137 Collateral 13 år siden
#138 Ericmase 13 år siden
Det var da fantastisk og jeg er frisk på at deltage igen (bare bedre denne gang) :)
Agreed :)
#139 MMB 13 år siden
Lyder godt! Umiddelbart ved jeg ikke, om det ikke bliver for rodet at have det i én tråd. Det kunne jeg godt frygte... Men ved nærmere eftertanke, så er det nok bedre end en ny tråd hver gang.
#140 Collateral 13 år siden
Det tror jeg bestemt også.