Spørgsmål 8: Nævn en tudefilm (en film man græder til).
Hvad mon Filmz gætter på her? Er det mon The Notebook? Hvad med den italienske Livet er Smukt, eller er det Camerons Titanic eller måske Dead Poets Society?
_____________ Svaret får I først i morgen, da det tager overraskende lang tid at finde svarene til alle spørgsmålene og udregne scores! Jeg vil derfor vende tilbage i morgen kl. 20.00. Jeg håber, I kan bære over med mig. :)
Så kan I også diskutere quizzen indtil videre samt eventuelt de spørgsmål, I var i tvivl om. :)
Spørgsmål 8: Nævn en tudefilm (en film man græder til).
Hvad mon Filmz gætter på her? Er det mon The Notebook? Hvad med den italienske Livet er Smukt, eller er det Camerons Titanic eller måske Dead Poets Society?
Ha! så kan jeg regne ud at jeg ryger ned i rækken på næste spørgsmål. Jeg havde bare lidt svært ved at gennemskue hvad alle de mandlige filmz-brugere tuder til :D
#71 MOVIE1000 13 år siden
#72 MMB 13 år siden
Nævn en tudefilm (en film man græder til).
Svaret får I først i morgen, da det tager overraskende lang tid at finde svarene til alle spørgsmålene og udregne scores! Jeg vil derfor vende tilbage i morgen kl. 20.00. Jeg håber, I kan bære over med mig. :)
Så kan I også diskutere quizzen indtil videre samt eventuelt de spørgsmål, I var i tvivl om. :)
#73 tiany 13 år siden
Ha! så kan jeg regne ud at jeg ryger ned i rækken på næste spørgsmål. Jeg havde bare lidt svært ved at gennemskue hvad alle de mandlige filmz-brugere tuder til :D
#74 MOVIE1000 13 år siden
#75 tiany 13 år siden
Har du ikke set Top Gun ?? - Det er jo min Guilty Pleasure, men jeg er selvfølgelig også et barn af 80erne.
#76 MMB 13 år siden
#77 Ericmase 13 år siden
JA FOR SØREN! Er du gal dette er spændene! :)
#78 Ericmase 13 år siden
#79 Collateral 13 år siden
#80 Lord Beef Jerky 13 år siden