Det er sådan en nyhed, der dukker op med jævne mellemrum, og som er blevet sendt lige siden man startede med on-line-gaming. Gad vide OM det virkeligt er sandt ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Den skulle være god nok. Men hvad folk bruger deres penge på, er vel deres egen sag? Jeg er da heller ikke decideret foruroliget, når jeg ser hvad I bruger jeres penge på, men det kunne være man skulle klippe et par posts fra "hvad har du modtaget"-trådene herover :)
Nu er der vel stor forskel på om man køber film, eller fiktive øer i et virtuelt univers. Det forsvæver mig også at jeg har læst om en der beskyldte en anden for tyveri af hans virtuelle ting, og at man så på disse tyverier med lige så stor alvor som "ægte" forbrydelser. Om ikke andet har der et et været to ord, der har gjort at jeg kunne tro på historien. Og de to ord? "...i USA" !
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#5, Lyspunkt: Selvfølgelig er der forskel i både varetype og pris, men i bund og grund synes jeg da, at folk skal have lov at bruge deres penge som de vil. På samme måde fatter jeg ikke, at folk gider bruger halve og hele millioner på at indrette deres hjemmebiograf som en Star Destroyer, men jeg 'fordømmer' dem da ikke for det - på samme måde som jeg ikke (ret tit) kritiserer andre folks indkøb af, i mine øjne, dårlige film.
Ja for fanden, jeg ville da også gerne have sådan en, men der er ret mange ting, der har højere prioritet i mit liv.
Omvendt skal jeg da på ingen måde afvise, at hvis jeg en dag virkelig havde så mange penge, at jeg sagtens havde råd til en Star Destroyer, så ville jeg nok også købe en.
Jeg fordømme heller ikke, og alle har lov til at bruge deres penge på hvad de har lyst til: film, hifi, biler, sprut, fodboldbilleter, hash eller Nik & Jay CDer. Fred være med dem.
#1 davenport 20 år siden
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61...
Sygt!
#2 lyspunkt 20 år siden
Gad vide OM det virkeligt er sandt ?
#3 davenport 20 år siden
Det er vel fremtiden, når spillene bliver mere og mere virkelige.
#4 myggen 20 år siden
#5 lyspunkt 20 år siden
Om ikke andet har der et et været to ord, der har gjort at jeg kunne tro på historien. Og de to ord? "...i USA" !
#6 davenport 20 år siden
Det kommer jo an på, hvordan man ser på tingene. (Fysisk vs. ikke-fysiske produkter - den har vi vidst taget, den diskussion)
;)
#7 myggen 20 år siden
#8 davenport 20 år siden
#9 myggen 20 år siden
Omvendt skal jeg da på ingen måde afvise, at hvis jeg en dag virkelig havde så mange penge, at jeg sagtens havde råd til en Star Destroyer, så ville jeg nok også købe en.
#10 lyspunkt 20 år siden
Fred være med dem.