#105 Hey Lars Hauritz Madsen! Hmm... Hvad var det jeg kaldte dig sidst vi diskuterede? ---> Mini Hitler! Det var sådan ja! Det er dig der mener at alle flygtninge og indvandrere skal gasses, og at alle kvinder skal holde deres kæft i forsamlinger, husker jeg. Du har fået tilføjet flere dimensioner i dit had til menneskeheden ser jeg, nu også demokratiet og kristne.. Ak ja, hvad kan man sige til det, du er jo fra Skjern?
#111 Hey igen Lars! Sygt link du der smækker op... Billeder fra dit familiealbum?
Fuck dig din nar! - Dit åndsvage link smadrede lige mit arbejde. Jeg vil bede Filmz om at banne dig, for det der er direkte sindsygt. Det er ikke alle, der har det sjovt med den slags! Kæft hvor er du en dum idiot! Jeg er rasende..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg vil ikke smide mere vand på hans mølle, men det fik computeren til at gå amok i billeder og mails o.a. med lort og børn. Virkeligt ulækkert og ganske uhørt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#111 filmz-lars_hauritz 18 år siden
#112 Scherlund 18 år siden
KLIK IKKE PÅ OVENSTÅENDE LINK!
#113 Bohemian 18 år siden
#114 nakalay 18 år siden
#115 filmz-JuuL 18 år siden
Hey Lars Hauritz Madsen! Hmm... Hvad var det jeg kaldte dig sidst vi diskuterede?
---> Mini Hitler! Det var sådan ja! Det er dig der mener at alle flygtninge og indvandrere skal gasses, og at alle kvinder skal holde deres kæft i forsamlinger, husker jeg.
Du har fået tilføjet flere dimensioner i dit had til menneskeheden ser jeg, nu også demokratiet og kristne.. Ak ja, hvad kan man sige til det, du er jo fra Skjern?
Hey igen Lars! Sygt link du der smækker op... Billeder fra dit familiealbum?
Du ka' ta' det :D
#116 filmz-grev_michal 18 år siden
#117 davenport 18 år siden
Fuck dig din nar! - Dit åndsvage link smadrede lige mit arbejde.
Jeg vil bede Filmz om at banne dig, for det der er direkte sindsygt.
Det er ikke alle, der har det sjovt med den slags!
Kæft hvor er du en dum idiot!
Jeg er rasende..
#118 lagoni 18 år siden
#119 lyspunkt 18 år siden
#120 davenport 18 år siden