Jeg ville høre om det var muligt om i/HMN/filmz-crewet en gang i fremtiden gjorde det muligt at fravælge dele af forummet i sin profil.
Jeg hverken sælger eller køber noget igennem forummet på denne side og derfor ville det være smart for mig, hvis jeg kunne indstille min profil, så emner derfra ikke kom på "Nyeste ulæste diskussioner" altså en måde at beholde sit overblik over igangværende emner.
Lyder det helt skørt? har jeg ikke udtrykt mig klart nok? nogen ideer? er det muligt/overkommeligt?
På den ene side er det jo smart nok, at DU kan se de nyest oprettede diskutioner - f.eks. hvis jeg nu, under DVD, spurgte om noget vedrørende en film, som du måske havde svaret på... Og så du har fravalgt at se disse diskutioner!
Men kan godt forstår, at det ville gøre din profil mere individuel, og derfor en bedre 'oplevelse' for dig.
Det skulle måske lige nævnes jeg omtalte "Køb / Salg / Bytte" forummet i mit tilfælde hvis der er nogen tvivl.
#2 Det kan eventuelt gøres så emner man har skrevet i eller trykket på "marker tråden som interessant" kommer på uanset hvad. Men som sagt ved jeg ikke hvor besværligt dette vil være at lave siden jeg ikke kan mere end basisk HTML og CSS
#4 Ja det var et eksempel, således så man selv kunne vælge hvilken forumgruppe der ikke blev vist på sidste 20, hvor vidt det så skal være "anmeldelser", "tagwall" eller en tredje
Det er ikke rigtigt noget der er planer om at lave, men jeg smider dit forslag i bugzilla, så kan det være jeg kigger på det næste gang jeg laver opdateringer til forum systemet.
#1 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Jeg hverken sælger eller køber noget igennem forummet på denne side og derfor ville det være smart for mig, hvis jeg kunne indstille min profil, så emner derfra ikke kom på "Nyeste ulæste diskussioner" altså en måde at beholde sit overblik over igangværende emner.
Lyder det helt skørt? har jeg ikke udtrykt mig klart nok? nogen ideer? er det muligt/overkommeligt?
#2 filmz-bullseye 21 år siden
Men kan godt forstår, at det ville gøre din profil mere individuel, og derfor en bedre 'oplevelse' for dig.
#3 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Det kan eventuelt gøres så emner man har skrevet i eller trykket på "marker tråden som interessant" kommer på uanset hvad.
Men som sagt ved jeg ikke hvor besværligt dette vil være at lave siden jeg ikke kan mere end basisk HTML og CSS
#4 filmz-bullseye 21 år siden
Ok troede bare "Køb / Salg / Bytte" var et eksempel...
Har heller ikke den store forstand på hvad det kræver - men lyder som en god ide!
#5 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Ja det var et eksempel, således så man selv kunne vælge hvilken forumgruppe der ikke blev vist på sidste 20, hvor vidt det så skal være "anmeldelser", "tagwall" eller en tredje
#6 hmn 21 år siden