Gravatar

#11 Collateral 12 år siden

Nicki52 (9) skrev:
Jason X er da også forfærdelig.

Helt og aldeles enig. Den er virkelig plat.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Nicki52 12 år siden

Collateral (11) skrev:
Helt og aldeles enig. Den er virkelig plat.

Jeg grinte af især en scene,
der hvor de får til at tro at han er ved Crystal Lake og ser de topløse piger gå ned i soveposen. Det sjove var at han låste dem en i soveposen og brugte den ene til at slå den anden ihjel med. Det var efter han var blevet til Uber Jason.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 zombieman 12 år siden

#10 + Nr 4 som også er fremragende

#12 Han gør noget lignende i en af de tidligere mod et træ
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#14 rammy 12 år siden

Jason X er da god sjov og spas, hvis man altså tager den for hvad den er. I kan evt også hive 'Freddy vs Jason' ind, for at tilføje lidt nyt blod til den klassiske slasher-serie.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#15 Collateral 12 år siden

rammy (14) skrev:
Jason X er da god sjov og spas, hvis man altså tager den for hvad den er. I kan evt også hive 'Freddy vs Jason' ind, for at tilføje lidt nyt blod til den klassiske slasher-serie.

Jeg er sikker på Jason X kan være underholdende set med en vis distance, og i det rette selskab. Alvorligt skal den dog på ingen måde tages.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg er enig med rammy... Jason X er en af de mest underholdende i serien.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 samcro 12 år siden

Jeg lå dog flad af grin gennem hele "Jason Goes to Hell". Simpelthen en fantastisk produktion hele vejen igennem!

Uden tvivl en af de mest underholdende, samt dummeste, film i hele serien.
Idjit
Gravatar

#18 Nicki52 12 år siden

Jeg har ikke set de andre, kun Fredag den 13 1-3 og Jason X. Hvordan er Jason Goes To Hell iforhold til Fredag den 13 3 (Eller som den hedder på min dvd "Fredag 13. 3").
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#19 samcro 12 år siden

Nicki52 (18) skrev:
Jeg har ikke set de andre, kun Fredag den 13 1-3 og Jason X. Hvordan er Jason Goes To Hell iforhold til Fredag den 13 3 (Eller som den hedder på min dvd "Fredag 13. 3").

Den er ikke god, men samtidig er den fantastisk!
Idjit
Gravatar

#20 rammy 12 år siden

Helt enig med Bobby Singer!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: