der hvor de får til at tro at han er ved Crystal Lake og ser de topløse piger gå ned i soveposen. Det sjove var at han låste dem en i soveposen og brugte den ene til at slå den anden ihjel med. Det var efter han var blevet til Uber Jason.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jason X er da god sjov og spas, hvis man altså tager den for hvad den er. I kan evt også hive 'Freddy vs Jason' ind, for at tilføje lidt nyt blod til den klassiske slasher-serie.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Jason X er da god sjov og spas, hvis man altså tager den for hvad den er. I kan evt også hive 'Freddy vs Jason' ind, for at tilføje lidt nyt blod til den klassiske slasher-serie.
Jeg er sikker på Jason X kan være underholdende set med en vis distance, og i det rette selskab. Alvorligt skal den dog på ingen måde tages.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#17 Jeg har ikke set de andre, kun Fredag den 13 1-3 og Jason X. Hvordan er Jason Goes To Hell iforhold til Fredag den 13 3 (Eller som den hedder på min dvd "Fredag 13. 3").
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#17 Jeg har ikke set de andre, kun Fredag den 13 1-3 og Jason X. Hvordan er Jason Goes To Hell iforhold til Fredag den 13 3 (Eller som den hedder på min dvd "Fredag 13. 3").
#11 Collateral 12 år siden
Helt og aldeles enig. Den er virkelig plat.
#12 Nicki52 12 år siden
Jeg grinte af især en scene,
#13 zombieman 12 år siden
#12 Han gør noget lignende i en af de tidligere mod et træ
#14 rammy 12 år siden
#15 Collateral 12 år siden
Jeg er sikker på Jason X kan være underholdende set med en vis distance, og i det rette selskab. Alvorligt skal den dog på ingen måde tages.
#16 Lord Beef Jerky 12 år siden
#17 samcro 12 år siden
Uden tvivl en af de mest underholdende, samt dummeste, film i hele serien.
#18 Nicki52 12 år siden
Jeg har ikke set de andre, kun Fredag den 13 1-3 og Jason X. Hvordan er Jason Goes To Hell iforhold til Fredag den 13 3 (Eller som den hedder på min dvd "Fredag 13. 3").
#19 samcro 12 år siden
Den er ikke god, men samtidig er den fantastisk!
#20 rammy 12 år siden