Gravatar

#1 Nicki52 12 år siden

Hey, jeg har lige skaffet mig alle de gamle "Fredag den 13."-film og tænkte om der var nogen som vil komme hjem til mig og se alle 9 og måske Jason X med. Det er ikke så meget for at vi skal sidder og blive bange. Det er mere at vi skal sidde og grine over dem. Mange af dem er ufrivilige morsomme. Jeg ved ikke helt om det er en god idé, men det kan jeg vurdere hvis andre er med på den. Det vil sikkert bliver afholdt på en lørdag, medmindre det kommer til at ligge i en ferie. Men er det en god idé?

Hilsen Nicki52. PS. Jeg bor i Odense.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 MOVIE1000 12 år siden

Spørgsmål hvor har du skaffet dme henne?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 lyspunkt 12 år siden

Det var hyggeligt sidste gang, så hvis jeg kan er jeg interesseret - måske ikke til alle 9.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5 Nicki52 12 år siden

MOVIE1000 (2) skrev:
Spørgsmål hvor har du skaffet dme henne?

De fleste i Danmark, den sidste i den gamle serie fik jeg fra USA fordi jeg kunne ikke finde den andre steder. Så Jason X fik jeg fra Sverige.

lyspunkt (4) skrev:
Det var hyggeligt sidste gang, så hvis jeg kan er jeg interesseret - måske ikke til alle 9.

Så starter vi bare med etteren og se hvor vi ender. Hvor mange er med på idéen, så finder jeg en dato bagefter.
Gravatar

#6 MOVIE1000 12 år siden

Jeg kan bare ikke finde Fredag den 13. del 9. Jason goes to helle nogen steder i danmark :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Nicki52 12 år siden

MOVIE1000 (6) skrev:
Jeg kan bare ikke finde Fredag den 13. del 9. Jason goes to helle nogen steder i danmark :(

Nej, derfor købte jeg den igennem amazon. Kan godt undvære Danske undertekster.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 12 år siden

Nicki52 (7) skrev:
Nej, derfor købte jeg den igennem amazon. Kan godt undvære Danske undertekster.

Og jeg kan godt undvære filmen altogether =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Nicki52 12 år siden

Ja, mange af filmene skulle være dårlige. Især denne her. Jason X er da også forfærdelig. Men kan tåle at se den igen hvis jeg har lyst.
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 12 år siden

#9 Jeg har det fint med alle filmene lige på nær 9'eren. De første to er dog de eneste man kan kalde direkte "gode" film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: