DVD Import har dem til omkring de 210,- stk. for R1 og de har gratis fragt og de par gange jeg har bestilt er de gået uden om tolden, da de har mærket varen til en værdi på under 80 kr. så tror lige jeg skal på indkøb når der går penge ind :o)
Hej alle interesserede.. CD-wow.com har alle sæsoner samlet til den nette sum af ca 140 kr stykket.. Har selv købt dem alle, og de er MEGET kundevenlige! Kan klart anbefales. ;o)
Jo det vil jeg tro, de er kun fordelt på 3 disc, dvs. afsnittene er fordelt på begge sider af discene! I modsætning til de R1 boxset man kan købe, hvor det er digipack, fordelt på 4 disc.
Jeg har lige købt S1 og 2 af R2UK. Det er i en papæske med 3 tynde amarays, der hver indeholder én vendbar skive med 4 afsnit på hver side.
En kommentar til det med de beskårede afsnit: - R1 America - No cuts. Includes all 24 extended episodes. - R2 United Kingdom - No Cuts. Includes both extended and the original TV version of all 24 episodes.
R1 har dog andre fordele som 5.0 lydspor og audio commentaries på udvalgte afsnit.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 DarkCrow 21 år siden
så tror lige jeg skal på indkøb når der går penge ind :o)
#12 21 år siden
CD-wow.com har alle sæsoner samlet til den nette sum af ca 140 kr stykket..
Har selv købt dem alle, og de er MEGET kundevenlige!
Kan klart anbefales.
;o)
#13 ks 21 år siden
#14 filmz-bullseye 21 år siden
#15 El vez 21 år siden
En kommentar til det med de beskårede afsnit:
- R1 America - No cuts. Includes all 24 extended episodes.
- R2 United Kingdom - No Cuts. Includes both extended and the original TV version of all 24 episodes.
R1 har dog andre fordele som 5.0 lydspor og audio commentaries på udvalgte afsnit.