Gravatar

#1 loki 9 år siden

#¤%&&%#¤T¤#%/&/&%¤&T#¤%%&T#¤R%¤#&%#¤T¤#ETGERGT¤&%

Jeg har nu brugt 3 kvarter på at få helt almindelig javalort til at virke, så jeg kan logge på forpulet SKAT, men fuck om det vil virke. Der er ikke den fucking ting jeg ikke har prøvet: slettet alt og startet forfra, lukket browseren, genstartet computeren, prøvet gamle versioner af JAVALORT, prøvet i både FF, Chrome og IE, prøvet complet installationer, sat skat.dk som sikkerhedsundtagelse i java. Grå fucking box eller fejl.

FUCK.

DET.

LORT.

(Sorry...)
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Kisbye 9 år siden

Har selv været inde på skat idag med nem id. Virker fint.
Nem ID har ikke i skrivende stund rapporteret om nogle driftproblemer.

Hvis det er fordi du gerne vil have hjælp, så må du forklare lidt mere detaljeret hvad det er for en fejl du oplever.

Hvad står der i fejlbeskeden?
Hvad mener du med grå boks?

Derudover:
Har det virket før på den computer?
Hvad har ændret sig fra det virkede?
Verificere din Java installation på Java.com/verify.
Kommer dem frem til at der er forældede versioner installeret, så afinstallere dem og verificere igen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 loki 9 år siden

Hejsa,

Nej det var ikke for at få hjælp, men bare for at lukke lidt vrede ud.

Jeg arbejde med IT til dagligt, og jeg har prøvet alle de logiske ting man kan komme i tanke om, inkl. dine forslag. Men nej jeg tror faktisk ikke det har virket tidligere på lige denne pc. (Jeg har tidligere installeret java på andre pc'er, og også fået det til at virker på disse når det drillede, så jeg tror der er et eller andet fundamentalt galt med min pc heh.)

Jeg mener, når man kan:

1) Slette hvert et spor af java (programliste, add-ons/extentions eller hvad det nu heddeer)
2) Genstart computeren
3) Gå til java.com og hente deres autopromt
4) Installerer den (død ask.com)
5) Bekræfte at den er installeret
6) Genstarte browseren (ff eller chrome eller ie)
7) Stadigvæk får et gråt felt på java.com/verify

Så er der noget grelt.

Jeg har også luret på om det kunne være nogle af de andre extentions i firefox som lavet ravage, men jeg som sagt også teste i både Chorme og IE så...
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 NikolejG 9 år siden

Eller mega simpelt:

http://danskebank.dk/da-dk/Privat/Selvbetjening/ra...

Hent dette lille fikse program, den fjerner ALT java på PC'en og installere derefter den sidste nye version i 32 og 64 bit UDEN ASK shittet :)
Gravatar

#5 loki 9 år siden

#4

Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem :o)
www.peakoil.dk
Gravatar

#6 loki 9 år siden

Programmet så ud til at afinstallere og derefter hente og installere java rigtigt, men lige meget hjalp det. Min computer er hjemsøgt. Jeg har dog været på skat via arbejdet, så behovet er nu minimalt. Men takker alligevel.
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: