4. kig på ham gutten til højre, hvis jeg nu siger han for tiden er rygtet som at være den nye joker i batman, når du har navnet så bare tænk på en af hans nyer film
5. vi er ude i en Don Bluth animations film, der foregår i fremtiden
7. den straks sværre, men hvis du har fuldt lidt med på filmz, vil du vide der er en bestemt instruktør, som vi alle hader, han er kendt for at lave en hel speciel slags film, den er også svær hvis man ikke kender kilde matrialet til filmen.
med hensyn til dine hint yep det hjalp lidt, jeg tror også jeg har 26, men jeg ikke sikker, enten det eller også stave jeg igen forkert
The Motorcycle Diaries
19/28
jeg ved godt hvem skuespilleren er på 24 og 25 tror nemlig det den samme skuespiller. og gutten på billede 8 kender jeg også, men jeg har prøvet med alle de film jeg kan huske med ham still no luck hehe.
tror måske ikke jeg har set film 1.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er den Che Guevara er fra, men det er nu ikke den film der er den rigtige. Men det er skuespilleren der spiller Che, der er med i filmen.
1:
Synopsis: 7 mennesker er blevet lukket inde i et rum, med seks udgange (en i hver retning). Når de bevæger sig fra rum til rum, er der nogen rum hvor der ikke sker noget, og nogen rum hvor der er boobytraps. De finder ud af at hvis de numre der står ved indangen til de forskellige rum er et kubiktal, er rummet safe
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1 Steffan Rasmussen 19 år siden
Den er heldigvis lidt sværere denne gang. 16/28 foreløbigt.
#2 filmz-canner 19 år siden
#3 elwood 19 år siden
men det vil den ikke godtage så det må jo være forkert, eller også skal det skrives på en særlig måde.
17/28 indtil videre
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 dyg 19 år siden
#5 dyg 19 år siden
#6 elwood 19 år siden
nå så jeg på 18/28
mangler 1,2,8,11,20,23,24,25,26 og 28
#7 filmz-canner 19 år siden
#8 Steffan Rasmussen 19 år siden
Mangler 4, 5, 7, 8, 11, 20, 23, 24, 25, 28 så vi burde da kunne komme længere op ved fælles hjælp elwood :-)
1:
2:
26:
#9 elwood 19 år siden
5. vi er ude i en Don Bluth animations film, der foregår i fremtiden
7. den straks sværre, men hvis du har fuldt lidt med på filmz, vil du vide der er en bestemt instruktør, som vi alle hader, han er kendt for at lave en hel speciel slags film, den er også svær hvis man ikke kender kilde matrialet til filmen.
med hensyn til dine hint yep det hjalp lidt, jeg tror også jeg har 26, men jeg ikke sikker, enten det eller også stave jeg igen forkert
19/28
jeg ved godt hvem skuespilleren er på 24 og 25 tror nemlig det den samme skuespiller. og gutten på billede 8 kender jeg også, men jeg har prøvet med alle de film jeg kan huske med ham still no luck hehe.
tror måske ikke jeg har set film 1.
#10 Steffan Rasmussen 19 år siden
1: