Gravatar

#1 Kalle Ferm 22 år siden

Har lige set Vinterbergs "It's all about love". Sjældent har jeg da set sådan en gang makværk!!!

Er der nogen her der synes filmen er god - og hvorfor?
Er der nogen der kan fortælle mig hvad historien vil fortælle, for det kunne jeg ikke rigtigt gennemskue.

Ynk, ynk, ynk.

Det eneste gode træk ved denne film er de to hovedpersoner - Claire Danes og Joaquin Phoenix. De spiller begge godt... Men derudover er historien så rodet og svagt fortalt at jeg meget hurtigt mistede interessen. Jeg så den dog færdig... Det kunne jo ske at den blev bedre til slut. Den vil for meget men gør intet af det IMHO.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#2 The Insider 22 år siden

Prætentiøs, ujævn og alt for ambitiøs, men flot, velspillet og særdeles stemningsfuld.
War. War never changes.
Gravatar

#3 Tylerdurden 22 år siden

Jeg har set filmen omkring 20 gange og jeg er HELT vild med den!!!! Indrømmet skulle jeg lige vende mig til tempoet og historiens struktur, men jeg var solgt fra 1. sekund. Musikken og billederne, jeg synes det er stort, større end LARS VON TRIER nogensinde vil kunne opnå!!! Det minder om mig Kubrik, hans film er heller ikke lette at "sluge" de første par gange, men så begynder de lige så småt at snige sig ind under huden på en.
Jeg glæder mig personligt til Hr. Vinterbergs næste film "Dear Wendy" også selvom historien er skrevet af en vis Lars Von Trier...
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#4 skittlez 22 år siden

Jeg kunne faktisk meget godt li' den. Den havde nogle rigtig gode ideer. Men jeg kan også godt følge folk som synes at de er alt for rodet fortalt og sigter lidt højere end den kan indfri.

Mest af alt synes jeg det var en meget modig film, og det er fedt at der er nogle instruktører som forsøger sig, og håber på at kunne udfordre sig selv og sit publikum lidt.

Jeg har nu altid haft en ting for lidt mystiske og uforklarlige ting, men i dette tilfølde var det faktisk stemningen der fangede mig. Det handlede jo alt sammen om kærlighed.

----------------------
http://www.facebook.com/DampMusik

Skriv ny kommentar: