Jeg kunne mærke det den trykbølge der kom det var fandme SYGT men jeg kender heldigvis ingen der bor deroppe jeg bor 10 kilometer væk eller sådan noget!! Men man kunne bare høre det der fyrværkeri længe!
Min far sagde at de (Politihjemmeværnet) kørte rundt med nedrullede vinduer, så de ikke blev trykket ind. Det brænder iøvrigt stadig. Jeg skal lige se nyheder kl. 12 for der er pressemøde nu.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige set det sammendraget i tv. På en eller anden måde var det fuldstændig forbigået min opmærksomhed indtil nu. Men fy for satan. 350 huse smadrede. Man fatter det slet ikke.
I øvrigt forfærdeligt med den brandmand. Det vel nok det værste overhovedet når den slags folk dør imens de prøver at redde os andre.
Så i øvrigt også lige Bent Bendtsen give efter for en journalist og LOVE at fjerne alle fyrværkerifabrikker fra byområder. Der skal alligevel noget til at få en politiker til at give efter på den måde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Noget jeg ikke fatter er, at noget af det første der blev sagt, var at nu skulle folk ikke strømme til som turister, for at se ulykkesstedet. Men få dage efter, var nogen af de kongelige inde og få en rundvisning af ulykkesstedet! Det tjener da absolut ingen funktion og de kan da absolut ikke hjælpe med noget, så man må sige at de netop var der som turister for at se ulykkesstedet, guided af dem der netop havde sagt at folk ikke skulle komme af den grund! Det hænger ikke sammen!
#11 cyberzed 21 år siden
#12 Lady Arwen 21 år siden
#13 davenport 21 år siden
Det brænder iøvrigt stadig. Jeg skal lige se nyheder kl. 12 for der er pressemøde nu.
#14 filmz-karlerminven 21 år siden
What is a not-joke?
#15 filmz-karlerminven 21 år siden
What is a not-joke?
#16 gi-jones 21 år siden
I øvrigt forfærdeligt med den brandmand. Det vel nok det værste overhovedet når den slags folk dør imens de prøver at redde os andre.
Så i øvrigt også lige Bent Bendtsen give efter for en journalist og LOVE at fjerne alle fyrværkerifabrikker fra byområder. Der skal alligevel noget til at få en politiker til at give efter på den måde.
#17 21 år siden