Gravatar

#1 filmz-Mifan 21 år siden

Nu er vi jo en del fra Kolding her på filmz.dk. Er der nogen af jer, som er deroppe fra?
~ Mifan
Gravatar

#2 commy 21 år siden

filmz.dk's server står faktisk i Kolding, heldigvis i den modsatte ende af byen
Gravatar

#3 Kalle Ferm 21 år siden

Trist, der er en af brandmændende der er omkommet. :-(
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 filmz-Mifan 21 år siden

Yup, det er sq trist.

Hørte at Slotsøbadet har lukket på ubestemt tid. Noget med, at deres fundament har givet sig.

Der røg også nogle butiksvinduer på Haderslevvej.
~ Mifan
Gravatar

#5 MadMartigan 21 år siden

George W. Bush, har lige sendt en takke meddelelse til folkene i Kolding for det flotte fyrværkerishow, i anledningen af hans genvalg ;-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#6 Zelle 21 år siden

#2 - Phew. Tænkt hvis filmz serveren var røget i branden? - Jeg kan næsten ikke tænkte på det, brrr... :)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#7 davenport 21 år siden

Ja, jeg skriver lige for HelmerJ, som heller ikke har net for tiden. Han er lige flyttet fra en lejlighed på Lerbjergvej. Faktisk lige bag fabrikken. I den boede min kæreste også for 3 mdr. siden og en af mine venner.
Faktisk kender jeg også dem der overtog den bagefter. Jeg har ikke hørt fra dem endnu.
Min far var der for at dirregere trafik. Han kom hjem halv et, dybt rystet.

Vi bor i Bjert, helt ude på Stenderupvej, og gik ud og kiggede kl. 17.45. Så vi både så og hørte den store gå af. Det er satme langt væk!

Og så arbejdede jeg på fabrikken for en 4-5 år siden. Noget gammelt lort, der ikke var særligt sikkert IMO.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 trekster 21 år siden

Noget af min familie bor på Bellahøjvej i Seest, Max 300 meter væk, foran fabrikken. De er heldigvis evakueret som alle andre i området.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#9 davenport 21 år siden

Er der sket noget med deres hus?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 trekster 21 år siden

Ved jeg ikke endnu. I går var der hvert fald ikke sket noget. Jeg skal lige have ringet til mine forældre i aften.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: