Ja, jeg skriver lige for HelmerJ, som heller ikke har net for tiden. Han er lige flyttet fra en lejlighed på Lerbjergvej. Faktisk lige bag fabrikken. I den boede min kæreste også for 3 mdr. siden og en af mine venner. Faktisk kender jeg også dem der overtog den bagefter. Jeg har ikke hørt fra dem endnu. Min far var der for at dirregere trafik. Han kom hjem halv et, dybt rystet.
Vi bor i Bjert, helt ude på Stenderupvej, og gik ud og kiggede kl. 17.45. Så vi både så og hørte den store gå af. Det er satme langt væk!
Og så arbejdede jeg på fabrikken for en 4-5 år siden. Noget gammelt lort, der ikke var særligt sikkert IMO.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-Mifan 21 år siden
#2 commy 21 år siden
#3 Kalle Ferm 21 år siden
#4 filmz-Mifan 21 år siden
Hørte at Slotsøbadet har lukket på ubestemt tid. Noget med, at deres fundament har givet sig.
Der røg også nogle butiksvinduer på Haderslevvej.
#5 MadMartigan 21 år siden
#6 Zelle 21 år siden
#7 davenport 21 år siden
Faktisk kender jeg også dem der overtog den bagefter. Jeg har ikke hørt fra dem endnu.
Min far var der for at dirregere trafik. Han kom hjem halv et, dybt rystet.
Vi bor i Bjert, helt ude på Stenderupvej, og gik ud og kiggede kl. 17.45. Så vi både så og hørte den store gå af. Det er satme langt væk!
Og så arbejdede jeg på fabrikken for en 4-5 år siden. Noget gammelt lort, der ikke var særligt sikkert IMO.
#8 trekster 21 år siden
#9 davenport 21 år siden
#10 trekster 21 år siden
Ved jeg ikke endnu. I går var der hvert fald ikke sket noget. Jeg skal lige have ringet til mine forældre i aften.